Crochet patterns

26 June 2011

Kosmetyczka / Case

Pierwszy raz szydełko miałam w ręku w podstawówce. Wykonałam kilka rządków i szybko się zniechęciłam. Po przeglądnięciu pewnej książki ze wzorami szydełkowych maskotek postanowiłam spróbować jeszcze raz. W związku z nadmiarem szkolnych obowiązków chciałam zacząć od wakacji. Udało się. 2 dni szybkiej powtórki jak tworzy się słupki i półsłupki, a następnie wybór pierwszego wzoru. Miał być w miarę prosty. Mimo to miałam pewne problemy z nieco ażurową klapą tej kosmetyczki. Z pomocą przyszła siostra, która nadzorowała cały "proces produkcji". Jak na nowicjusza (tych kilka ruchów szydełkiem w podstawówce nie można uznać za szydełkowanie) wyszło całkiem nieźle. 





Oryginał:


39 comments:

  1. No i się udało :D Ale jestem dumna :P

    ReplyDelete
  2. jestem pełna podziwu. mnie to strach w ogóle zlecić cokolwiek, bo wiadomo, że i tak nic z tego nie wyjdzie. Tobie życzę rozwijania "szydełkowej" pasji, a ja zamierzam nauczyć się gotować. :D

    Annie.

    ReplyDelete
  3. such a cute bag :)

    x

    Camilla

    intothefoldfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ślicznie to wygląda, fajnie, że taki kolor wybrałaś, bo ten w oryginale w ogóle Mi się nie podoba. I guziczek ładnie pasuje.
    masz już pomysł na co to wykorzystać? :)

    to oczywiście ja, Mała Mi.

    ReplyDelete
  5. Super simpa ;)

    -> http://lbduhdm.blogspot.com/ <-

    ReplyDelete
  6. applelovesmint:
    dziękuję, życzę powodzenia w nauce gotowania :)

    Mephala/Mała Mi:
    jeszcze nie wiem... podejrzewam, że będę tam wrzucać rzeczy typu: legitymacja, bilety, karta z biblioteki żeby miec wszystko w jednym miejscu

    ReplyDelete
  7. Thanks for dropping by my blog. ♥

    This is such a cute clutch, am amazed you made it.

    You are so talented! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  8. I'm a HUGE fan of clutches & this one is really CUTE!
    Love,
    Alicia Mi Mundo ❤

    ReplyDelete
  9. thanks for visiting my blog.
    You are good at knitting. Great work!

    ReplyDelete
  10. Can't believe you made those yourself. They look amazing :)
    Thanks for stopping by my blog.

    ReplyDelete
  11. Prześliczna kosmetyczka, lepsza niż oryginał :)
    Widzę, że obie siostry są tak samo utalentowane :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  12. Les petits sacs sont supers:)


    Аngela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  13. Hi! I like this post so much,yreally great bag!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Piękna kosmetyczka! Korzystałaś z jakiegoś schematu? Sama niedawno zaczęłam swoją przygodę z szydełkowaniem. Czy mogłabyś przesłać mi na maila jakiś schemat, opis, z którego korzystałaś (o ile w ogóle korzystałaś ;)) ?
    Z góry dziękuję i życzę dalszych sukcesów w szydełkowaniu ;),
    kasiakom93@wp.pl

    ReplyDelete
  15. what a cute little bag, so unique and fun!

    ReplyDelete
  16. wow, the clutch is absolutely gorgeous! i am completely in love! love your blog and now following! maybe you'll have time to visit my blog:)

    love
    annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Welcome to the bloggers world. Wanna follow each other?

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ale ladne

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cute! Love the taupe one.

    I am hosting an aztec shorts giveaway!
    strawberry freckleface

    ReplyDelete
  20. I loved the
    http://habinos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fantastic work! so beautiful and cute! :) blue color is perfect for it!

    ReplyDelete
  22. wow great dear,ur sooo good in knitting.please visit my blog,I'm knitting hats,hope u like it. <3

    http://touchthestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jak na pierwszy raz to aż dech zapiera ;)

    ReplyDelete
  24. thanks for all comments :)

    ReplyDelete
  25. Zdolna jesteś :D

    ReplyDelete
  26. witam :)bardzo ładna :) mogłabyś mi zdradzić wzór?

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie bardzo, ponieważ robiłam ją dawno temu. Ale polecam wyszukiwanie w google poprzez wstawienie zdjęcia oryginału.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...