Crochet patterns

12 October 2011

Broszek ciąg dalszy...

Tak. Poniżej znajduje się zdjęcie kolejnej broszki. Jest to kolejny prezent. Wzór taki sam jak w przypadku broszki z poprzedniej notki. Tym razem czerwona (zdjęcie kłamie :p) obwódka zamiast niebieskiej. 

Yes. Below is a picture of another brooch. It's again a gift. Scheme the same like in brooch from previous post. In this case red anulus instead blue. 



Poniżej zdjęcie kolejnej robótki. Tym razem będzie to beret. Zaczęłam w poniedziałek. 
Below is a picture of new project: beret.  I start on monday.

38 comments:

  1. Hi, this is a very nice old fashion “beret” as you called it, are you going to make a hat? Or is it a table decoration? Nice any way! I might get the inspiration for myself :P
    Regards, lorena.
    I have 2 Polish friends here n the UK...

    ReplyDelete
  2. Lorena
    Yes. I mean a hat :)

    ReplyDelete
  3. Fajne broszki. Zamawiam 1 białą na urodziny siostry:) Policz mi po znajomości.

    ReplyDelete
  4. klkl
    Moja siostra (która potrafi szydełkować) też zamówiła sobie jedną. Co za leń ;P
    Ok, zamówienie przyjęte. To będą dwie ostatnie broszki, które zrobię w tym roku :D Co za dużo to niezdrowo :)) Liczę na jakiś kawałek domowego ciasta w listopadzie :D

    ReplyDelete
  5. uzależnienie od broszek ;d
    dzięki Tobie powinnam już zapamiętać, że broszka pisze się przez "sz" a nie "ż" ;d

    ReplyDelete
  6. it looks great when you wear it with a white blouse or as an accessory for your bag.
    thank you for stopping by to my blog, keep in touch dear.



    stilettonizer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Borszka jest śliczna :D Podoba mi się to połączenie bieli z różem i to takie włochate :D No super!

    ReplyDelete
  8. I really like it.
    You are so talented.

    ReplyDelete
  9. Nice creations ! Pretty brooch thanks for visiting me . Have a good crocheting day :D

    ReplyDelete
  10. This is beautiful, love your blog!
    followin right? :*
    http://thepileofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Que bonitos trabajos, gracias por la visita , te sigo. besos

    ReplyDelete
  12. Leń ?? No weź :P Ja chcę po prostu mieć coś od mojej siostry :D

    ReplyDelete
  13. Mała Gosia
    Ok... Może być taka wersja wydarzeń :)

    ReplyDelete
  14. Yet another beautiful creation,,,love it:)))
    xoxo

    ReplyDelete
  15. Love the second one, great design and super bright color!Congrats!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  16. Kolejna śliczna broszka! Berecik zapowiada się ciekawie :) Lubię oglądać innych w beretach, bo ja niestety "nieberetowy" wygląd mam... Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  17. SO TALENTED!

    Check out my new blog post! WWW.ETINOLOGY.COM

    Love,
    Catherine

    ReplyDelete
  18. I love this new twist on your first crotchet brooch, it looks like a flower. :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete
  19. Wynne Prasetyo, Love Sushi and Fashion
    It's crochet :)

    ReplyDelete
  20. what a great blog with beautiful pictures :) i really like it!

    love, lola

    ReplyDelete
  21. beautiful beginning of a beret! love the color.

    ReplyDelete
  22. Sajuki, chciałabym Cię zaprosić do zabawy w rozdawanie tagów - szczegóły u mnie
    http://fashiondottyworld.blogspot.com/2011/10/rozdajemy-tagi.html
    Oczywiście, Twój blog został otagowany u mnie :)

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. thanks for all comments :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...