Crochet patterns

16 December 2011

Crochet Spongebob Squarepants

Krótko i na temat. Szydełkowy Spongebob. Na początku wydawał się banalny. Z każdym rządkiem półsłupków było co raz gorzej. W końcu ze mną wygrał. Nie jest mistrzem robienia robótki z kilku kolorów. Zdecydowanie powinnam pozostać przy robieniu beretów, broszek i etui. 
Jest jakiekolwiek podobieństwo do Spongeboba ? Mam nadzieję, że tak :)

Crochet Spongebob Squarepants. At first I thought it would be easy. At the end... [Sigh] It was too much. I was fed up with this. It's not for me. I should make only berets, brooches and cases for different things.


Źródło: Nickelodeon



12 comments:

  1. Niezły! Prawie identyczny. A do czego on ma służyć? To jakieś etui, podstawka czy ozdoba?

    ReplyDelete
  2. Nie jest taki straszny. Jakieś podobieństwa są więc nie jest źle.

    ReplyDelete
  3. Osobiście podziwiam każdą pracę kilkukolorową, bo sama się boję do nich zabrać ;p I chociaż osobiście nie lubię Spongeboba, to Twój jest uroczy ;)

    ReplyDelete
  4. klkl
    etui na pewno nie :) Podstawka ewentualnie, raczej ozdoba. Innymi słowy prezent dla koleżanki. Mam nadzieje, że się nie przestraszy jak go zobaczy :P

    Shirusia
    dzięki :)

    Olaboga
    ta jest moja pierwsza taka praca. Wszystko wskazuje na to, że również ostatnia. Nie mam cierpliwości do tylu kolorów i tylu półsłupków :)

    ReplyDelete
  5. Gdybyś zobaczyła uśmiech na twarzy mojej Julki kiedy pokazałam jej "stanczboba" to uwierzyłabyś, że jest idealny!!!!
    Pozdrawiamy:)

    ReplyDelete
  6. I loved your blog.
    How about follow each other???

    ReplyDelete
  7. Awww your crotchet Sponge Bob Squarepants is perfect, he is so adorable! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...