Crochet patterns

13 February 2012

Już wkrótce zimowy beret

Niestety pomysł z szydełkowym stworkiem raczej nie wypali. Zaczęłam od stworka-ninji, rzekomo dla początkujących... Schemat był dość nieczytelny, a z opisu nie lubię robić. W każdym razie pomysł odłożony na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Z powodu ostrych mrozów, panujących od jakiegoś czasu, musiałam zacząć nosić czapkę. Wczoraj stwierdziłam, że trzeba w końcu zabrać się za zimowy beret, żeby mieć większy wybór. Dzisiaj muszę kupić dwa motki włóczki. Planuję niebieski i fioletowy beret. Jeśli chodzi o schemat to mam trzech faworytów. Jeszcze nie wiem, które dwa berety zrobię. Na prowadzeniu jest szary i z kokardą. Różowy (ostatni) wydaje mi się ciut za zwyczajny. W każdym razie pasuje się wyrobić jeszcze w lutym :D

Because of frost (-4 °F / -20 °C) I had to start to wear  hat. I know it's weird. I usually wear beret when it's 41 °F / 5°C but I don't wear hat when it's 32 °F / 0 °C. In this year I was suprised. Warm December, warm 1st half of January. And now... frost.  So now it's time to make new crochet beret. Today I must buy yarn. I want blue and violet colour. I plan to make two berets. Below pictures of berets. I'm going to choose from three patterns. I like beret with bow and in gray colour. The last one (pink) seems to me too ordinary.   






Photos from Club Osinka

21 comments:

  1. Z kokardą najlepszy, śliczny i oryginalny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niebieska włóczka już jest. Niestety nie było fioletowej w odcieniu, który chciałam. Teraz pytanie: kokarda czy ten szary... Chyba kokarda wygra. A szary zrobię za rok lub jak znajdę odpowiedni odcień fioletu.

      Delete
  2. Czekam na berecik :)) zabraszam Cię do zabawy szczegóły na moim blogu :) pozdrawiam cieplutko Viola

    ReplyDelete
  3. pierwszy i drugi od góry - są super !!! jeśli umiesz robic takie cuda to ci normalnie zazdroszcze >:)

    ReplyDelete
  4. mam taki w domu :) sama zrobiłam:)dokładnie taki jak ten ostatni tylko brązowy

    ReplyDelete
  5. Z kokardką fajny, ale i ten z daszkiem niczego sobie, pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Modelos bonitos que fazem qualquer moça elegante.
    Abraço
    Nélia

    ReplyDelete
  7. The 1st 2 are my favourites. Like your new profile pic too. Xxxx

    ReplyDelete
  8. Those hats are so cute! Wish I could wear them, but hats just don't look good on me at all ):

    ReplyDelete
  9. Adorable. I do like that beret with a bow!

    ReplyDelete
  10. I love those hats for the winter!
    they are so cute!

    ReplyDelete
  11. sono stupendi vano benissimo con il freddo di adesso lili
    http://lacasadellasarta.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Te berety są genialne! Bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  13. Oi
    Adorei sua visita e mais ainda adorei seu blog. Esses gorros sao ;indos. Com cvarinho Heloisa Reis

    ReplyDelete
  14. these beanie inspiration is really cute !

    GLISTERS AND BLISTERS

    ReplyDelete
  15. The first beret is adorable!!!

    Kisses, Lucy:)

    ReplyDelete
  16. Todas muito lindas, amei!
    Nely

    ReplyDelete
  17. Chyba nr 2 podoba mi się najbardziej :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...