Crochet patterns

10 March 2012

Żaba ?

Jednak się udało. Co prawda nie jest to ninja, którego planowałam, ale się udało i to jest najważniejsze. Jak na moją pierwszą małą robótkę, w całości z półsłupków jest ok :D  Jest to również moja pierwsza robótka robiona z opisu. Muszę powiedzieć, że nie wyobrażam sobie robienia takiej mikro-rzeczy ze schematu. Opis jest zdecydowanie bardziej pomocny. Możecie go znaleźć tutaj. Moja żaba (mam nadzieję, że przypomina żabę :D) troszkę się różni od oryginału. 
Jak już napisałam, dopiero zaczynam moją przygodę z miko-rzeczami robionymi na szydełku. Jeśli chcecie zobaczyć coś lepszego zapraszam do Mistrza. Polecam blog: Kasiulkowe prace szydełkowe. A teraz moje ulubione miniaturki: misiek i Cthulhu. A teraz poziom super mistrzowski. 4cm miniaturki
Wracając do zimowego beretu... Jest już skończony, teraz tylko zrobić zdjęcia i jest nowa notka :)


I did it ! The first miniature crochet thing. This is a frog (I hope you don't have to guess) :P 

If you want to see something of a master's level, I recommend this blog: Kasiulkowe prace szydełkoweMy favorite miniatures are: Cthulhu and  bear
Returning to the winter beret. I finished it. Now I must take some photos. 





31 comments:

  1. dodać skorupę i przepaskę n oczy a byłby żółw ninja ;)

    ReplyDelete
  2. Prawie jak Kermit ;) bardzo udana żabka ;)

    ReplyDelete
  3. ale słodziaczek,super sprawa:)
    zainspirowałaś mnie...teraz robię dywanik i torebkę,ale kusi mnie tez żabka :)

    ReplyDelete
  4. Jak przystało na miłośniczkę żab tą też uwielbiam :)
    Szkoda, że do maturki nic nie będzie :(
    Mała Mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie jest źle. Jeszcze będą na pewno 2 notki. Ewentualnie więcej, jeżeli nie wytrzymam bez szydełka :P

      Delete
  5. Ahh little Kermit he is soooo cute. Xxxx

    ReplyDelete
  6. Ale fajne! Mnie się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  7. CUTE!!! I love the froggie...he is darling!!!

    <3 Cambria
    jupefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. this is so cute, i love it! can't wait to see the winter beret.

    ReplyDelete
  9. Cute!

    ~Sherine
    Check out my blog, comment, and follow if you like!
    Confessions Of A City Girl

    ReplyDelete
  10. Lovely!!!!
    Great blog
    I follow
    xoxo

    besosmulticolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Love your style and love your blog! Please check out mine when you get a chance. Also, I'm working with BCBG on a fabulous giveaway for my readers and would love for you to enter!

    http://www.goodbadandfab.com/2012/03/scent-of-woman-bcbgmaxazria-fragrance.html

    www.goodbadandfab.com
    style and musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    ReplyDelete
  12. Absolutnie urocza!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. Olá aqui do Brasil.Vim conhecer e gostei muito do seu blog, amei esse sapinho, aliáz seu blog todo é muito lindo.Passa lá no meu para você conhecer e não se equeça de deixar um comentário.Fique com DEUS.

    ReplyDelete
  14. hihi ale fajny żabol :D

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajna żabka! Jak już się uzależnisz od miniaturek, to będziesz je robić równie dobrze albo nawet lepiej niż jak ja :)
    Ślicznie dziękuję za wszystkie pochwały. To dla mnie bardzo miłe zaskoczenie.
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    ReplyDelete
  16. Uma gracinha, tão pequenininho e glamouroso!
    Nely

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...