Crochet patterns

24 March 2012

Zimowy beret.

W końcu. Skończyłam beret już pod koniec lutego. Prawie. Ze względu na dodatnią/minimalnie ujemną temperaturę ogarnęło mnie szydełkowe lenistwo i jakoś nie mogłam go skończyć. Ostatnio jednak miałam trochę więcej wolnego czasu (cud !) i zabrałam się za wykończenie. Jednak z noszeniem tego beretu muszę poczekać aż do listopada/grudnia. Nie śpieszy się :D Zima jest na ostatnim miejscu w moim rankingu na ulubioną porę roku.
Matura co raz bliżej. Został już tylko miesiąc i kilka dni. Zdaję polski P, matematykę P, angielski P, biologię R i chemię R. Raczej nie będę miała zbyt dużo czasu, żeby robić na szydełku. Ale za to mogę obiecać, że po 17 maja (mój ostatni egzamin - ustny angielski) ostro zabieram się za szydełkowanie :D

Miracle ! Finally I finished the beret. I did the greater part in February. Later, there was a thaw. It was warm and I didn't need winter beret. Recently I found some free time and I finished it. What a relief. Unfortunately I won't wear it before December. Spring is coming. Winter clothes are back on the bottom of  wardrobe. I won't miss the winter :)







I jeszcze raz oryginał dla porównania :)

Photo from Club Osinka


34 comments:

  1. Zgłaszam się na oficjalną fankę tych zdjęć! A teraz trochę słodzenia:
    1. wyszłaś świetnie
    2. jestem zazdrosna o Twoje włosy
    3. berecik jest chyba jednym z moich ulubionych Twoich szydełkowych dzieł i szkoda, że będzie musiał czekać do zimy
    4. jestem zakochana z tych aniołkach czy cokolwiek to jest. To stały element wyposażenia Twojego pokoju??

    Mała Mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha :) Też mi trochę szkoda tyle czekać. Na szczęście wiosna i lato nadchodzą :) (no i nadchodzi M., wielkimi krokami)
      Tak, to są aniołki. Mam je od listopada. Zapomniałam je pokazać, jak byłaś u mnie. Tylko Wodzionka je widziała (kto przychodzi pierwszy... :P). Zobaczysz je w maju, jak przyjdziesz na "Bitwę na czołówki" :D

      Delete
    2. "Bitwa na czołówki" brzmi strasznie jak sobie przypomnę moją ;d
      Mała Mi.

      Delete
    3. Moja siostra powiedziała, że czołówka mojej klasy jest nudna. Kurczę. Mam nadzieję, że będę godnym reprezentantem I Lo. W końcu będę walczyć z III lo :P Będzie zabawnie i tyle. Ale to dopiero po M., więc wybacz, ale mi się nie śpieszy. Ok. Notka dodana, teraz czas na naukę :(

      Delete
  2. Hehe! Ładniejszy niż oryginał ^.^

    Shircia

    ReplyDelete
  3. Przecudowny beret ze słodziutką kokardką. Zdecydowanie lepszy od oryginału:) A co to za rzeźby tam wiszą na ścianie??? Bo trochę odwróciły moją uwagę...;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceramiczne/gipsowe (nie wiem) głowy aniołów. Na zdjęciach widać tylko 4, a jeszcze są 2 :)

      Delete
  4. Oi, amei a boina com esse lacinho!
    Beijos querida!

    www.rosaacessorios.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Taaaa tych włosów to chyba każda z nas zazdrości :P A dla konkurencji ja mam taki czerwony beret :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, oj tam... Ty na pewno. Reszta niekonieczne ;p

      Delete
    2. Co tam taki sam beret. Ty masz armię beretów :D

      Delete
  6. Cudowny jest i ślicznie Ci w tym kolorze :)

    ReplyDelete
  7. Fajny ten beret, ma ładny kolor :)
    Idziesz potem na medycynę, że takie przedmioty? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idę na medycynę, jeśli się dostanę :D A jak nie to AGH ;)

      Delete
    2. To trzymam kciuki!!!!!

      Delete
  8. Linda boina, muito elegante e charmosa! Ótima sugestão!
    Bjs
    Nely

    ReplyDelete
  9. Great to see the beret at last. You have styled it beautifully with your denim outfit. Xxxx

    ReplyDelete
  10. Świetny berecik. Ja choć umiem szydełkować, pewnie nigdy bym nie skończyła takiego cuda, bo niecierpliwa jestem.

    ReplyDelete
  11. Your beanie is super cute. Great photograghy.

    xoxo
    http://www.qhuleque.blospot.com

    ReplyDelete
  12. Beautiful! The bow is such a nice touch, I wish I could make that!

    ReplyDelete
  13. nice beret. simple yet edgy

    http://muchlove-sera.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. great beret! i loVE LOVE LOVE the bow!!

    bijou-minou.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. thanks for all comments :D

    ReplyDelete
  16. Verry nice outfit!Nice photo s!

    ReplyDelete
  17. Uroczy beret!

    ReplyDelete
  18. Cute cap!
    It's so you!
    Japanese text book!!!
    I am glad!

    akiko in Tokyo
    http://kimonosnack.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. aaaa.. jakie cudo !

    ReplyDelete
  20. aaaa.. jakie cudo !

    ReplyDelete
  21. aaaa.. jakie cudo !

    ReplyDelete
  22. aaaa.. jakie cudo !

    ReplyDelete
  23. aaaa.. jakie cudo !

    ReplyDelete
  24. aaaa.. jakie cudo !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...