Crochet patterns

27 April 2012

Lubartów & Kozłówka

Dzisiaj zakończenie roku szkolnego. Pierwszy i ostatni raz będzie ono w kwietniu :) 
Matura. 5 pisemnych egzaminów i 2 ustne. Zaczynam klasycznie, jak każdy, od polskiego podstawowego 4 maja (wszystkie lektury przeczytane z wyjątkiem: Gloria Victis, Nad Niemnem i Jądro ciemności), później podstawowa matematyka 8 maja, angielski podstawowy 10 maja. W piątek 11... ustny polski (Tak. Będę wredna. Cieszę się, że wprowadzili obowiązkową matematykę. Jeśli ja mam się męczyć z polskim...). Później najważniejsze dwa egzaminy:  biologia rozszerzona 14 maja i chemia rozszerzona 15 maja. Wszystkie pisemne egzaminy mam od 9:00 z wyjątkiem chemii. Chemia o ile dobrze pamiętam (muszę się upewnić, jak przyjdę do szkoły) od 14. I na zakończenie 17 maja ustny angielski . 
W mojej szkole mogliśmy wybierać spośród 3 terminów, kiedy chcemy zdawać egzaminy ustne. Na szczęście w obu przypadkach trafiły mi się godziny poranne. Polski zdaję o 8:30, angielski o 9. Współczuję osobom z klasy  K i L, które mają nazwisko na T, W lub Z i trafiła im się "sesja popołudniowa". Nie wyobrażam sobie zdawać o 17 :) 
Liczę na to, że 17 maja po zdanym angielskim wrócę zadowolona do domu i zacznę szydełkować. Troszkę się tego uzbierało. Mam w planach 3 etui na komórkę, prezent dla koleżanki i jakieś większe rzeczy. Konkretów jeszcze nie ma. Po M. muszę poszukać jakiś schematów. 
Wracam do nauki, chociaż szydełko wzywa. Za oknem piękna pogoda. Na weekend zapowiadają 28 st. C :)
Zostawiam Was ze zdjęciami z ostatnich wakacji. Tym razem Lubartów i Kozłówka w województwie lubelskim. 

Trzymajcie za mnie kciuki :)



Lubartów:





Kozłówka:







18 comments:

  1. There are some very nice photos.
    Greetings friend.

    ReplyDelete
  2. ja mam 7 pisemnych i któryś ustny po południu-zawsze się możesz tym pocieszyć ;)

    Koniec LO!!!

    Mała Mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak. Mi ma jeszcze fizykę i angl R :P dzień po dniu, a angl chyba od rana do późnego popołudnia ? Niesamowite, że to już koniec liceum. Ja jeszcze pamiętam zakończenie gimnazjum, jakby to było wczoraj :-D

      Delete
  3. Trzymam kciuki dasz radę a co do liter wiem coś na ten temat moje nazwsiko jest na "s" byłam prawie ostatnia...
    pozdrawiam cieplutko Viola

    ReplyDelete
    Replies
    1. też mam nazwisko na "S", na szczęście klasa jest C :)

      Delete
  4. Amazing scenery. You are so lucky that you visited something like that!

    Christina xxx
    http://2stylemates.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  5. Great post!!! Love your blog:)
    Follow each other???
    Please check out my blog: www.anobanooo.blogspot.com
    XoXo
    Anobano:)

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Ładne zdjęcia.
    Nie zazdroszczę Ci, choć jak to pisałaś to przypomniała mi się własna matura.. Czasem mi się śni, że maturę trzeba co rok zdawać, a ja już nic nie pamiętam :)
    W każdym razie trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  8. My fingers are crossed for you, good luck. 2 beautiful houses for us in the meantime. Xxxx

    ReplyDelete
  9. What a beautiful blue sky!!!
    Gorgeous!

    akiko in Tokyo
    http://kimonosnack.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Great pics !!! Those mansion are fab :)

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Pięknie! Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i przyda się wsparcie!

    http://ladystylish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne zdjęcia. Powodzenia!

    ReplyDelete
  13. o rany jakie piękne miejsce!!!

    ReplyDelete
  14. Unas fotos preciosas!!!!

    un beso

    Noah
    www.pasitoapasitoblog.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...