Crochet patterns

17 May 2012

Powracam :)

Matury napisane, czas wrócić do szydełka. Dzisiaj miałam ostatni egzamin, a wczoraj zamiast powtarzać zrobiłam szydełkowy prezent dla koleżanki :) [już wkrótce będzie notka, ale dopiero po wręczeniu prezentu]  Oprócz tego ostatnie dni były wypełnione przeglądaniem szydełkowych schematów. Tym razem zdecydowałam się na większe rzeczy, dużo większe. Dotychczas "większymi projektami" były jedynie: chusta i torba. Tak szczerze... Kolejne etui na komórkę ? Pewnie się przyda, ale są fajniejsze szydełkowe rzeczy. Pamiętam, jak rok temu, zarzekałam się, że nie będę robić tak dużych rzeczy jak sukienki, bluzki itp. Każda konieczność prucia robótki, nad którą siedziałam  kilkadziesiąt minut lub nawet kilka godzin doprowadzała mnie do szaleństwa :) Tym razem chyba jestem gotowa na takie poświęcenie. Myślę, że te rzeczy są tego warte.
Poniżej zdjęcia rzeczy, które planuję zrobić w najbliższym czasie (a raczej w tym roku :P). Troszkę tego jest. Czas zamówić włóczkę i bierzemy się do roboty :D
A co Wam się najbardziej podoba ? Najbardziej podobają mi się kamizelki i sukienka :)



















Photos from Club Osinka

15 comments:

  1. Ciężko coś wybrać ;d ale moje typy: sukienka, ostatnia z kamizelek i torby na przedostatnim zdjęciu.
    Mała Mi.

    ReplyDelete
  2. mi się wszystko podoba :) ja uwielbaim szydełkowe wytwory

    ReplyDelete
  3. Good to have you back. I am sure you are happy the exams are over and now you can have some fun. Looking forward to seeing these wonderful pieces you are planning for. I agree with you the vests and dress are the best. Xxxx

    ReplyDelete
  4. Hi! Thanks for your comment, i follow you, please follow me back
    Kisses from spain
    www.atacadas.com

    ReplyDelete
  5. Oi querida! Obrigada pela visita! Quantas inspirações lindas! Amei o lencinho, xale e colete! Beijinhos, Cá.

    www.rosaacessorios.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  6. Thank you for your visit in my blog. :-)

    ReplyDelete
  7. I like those open crocheted shawls!

    <3 Cambria
    jupefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. W takim razie nie mogę doczekać się na efekty :)

    ReplyDelete
  9. Lovely and beautiful knits!!!

    akiko in Tokyo
    http://kimonosnack.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. knitwears are truly on trend now! i love those vest and top, the hat looks lovely too :D I love your blog, all contents are amazing <3

    follow me if you love to, and i’ll follow you back :)

    http://mithakomala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Amiga vim retribuir e agradecer sua visita.
    Amei suas postagens.
    Beijos

    ReplyDelete
  12. A mi się najbardziej podobają rzeczy na zdjęciach nr 3, 8 i 13. Sweter, kamizelka i sukienka. Salutations! A bientot! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh i especially love this hippie vest and the fabulous bags!!!
      kiss,mary
      http://maryloucinnamon.blogspot.com/

      Delete
  13. thanks for all comments :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...