Crochet patterns

22 May 2012

Prezent

Włóczki już zamówione :) Teraz pozostało tylko czekać na dostawę. Na razie zamówiłam trzy kolory: fioletowy na sukienkę, pomarańczowy na kamizelkę i niebiesko-zielony na hm... co to właściwie jest ? Fachowej nazwy nie znam :) Golf, komin, cokolwiek to jest. Z pewnością nie zacznę od ostatniej robótki. Spokojnie może poczekać na jesień. Kamizelka wydaje się szybsza w robieniu, ale sukienka też ma łatwy wzór :) 
Dzisiaj prezentuje szydełkowy prezent dla koleżanki. Ciekawe czy już znalazła dla niego jakieś konkretne zastosowanie :))
A ja wracam do czekania na włóczki. W międzyczasie planuję się zabrać za jakieś etui na komórkę :D




12 comments:

  1. Dobrze, że udało Ci się na chwilę oderwać od czekania i dodać nowy post :)
    Ja już chcę zobaczyć tą sukienkę!
    Mała Mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to chyba jednak zacznę od sukienki :) a wkrótce jak (chłodniejsza) pogoda pozwoli to będzie cudowne poncho, niestety to nie moje dzieło tylko Gośki :(

      Delete
  2. Ponto lindo! Beijos!
    www.rosaacessorios.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  3. Koleżanka na pewno będzie zadowolona z etui. Ja jestem:):) i zawsze je ze sobą zabieram. Pozdrawiam mistrzynię szydełkowania;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzisiaj zaczelam robić obiecane etui dla Jowity :) jutro już skończę. Etui na szczęście robi się bardzo szybko.

      Delete
  4. Uma graça essa bolsinha:)

    bjos

    ReplyDelete
  5. Thank you for the visit, dear!!!
    You are very kind!!
    Ü

    ReplyDelete
  6. Que linda bolsinha e obrigada pela visita!
    Seu blog tem muitas peças bonitas !
    BJS

    ReplyDelete
  7. The detailing is wonderful. Xxxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...