Crochet patterns

30 June 2012

Etui z motylkami

Dzisiaj prezentuję etui (tym razem nie na komórkę) z motylkami. Chyba lepiej wyszedł ten większy :D Wymiary to 8cm x 10cm, więc motylki są również odpowiednio mniejsze. 
Wczoraj był ważny dzień dla tegorocznych maturzystów. Wyniki ! Niech żyje internet. Wyniki sprawdziłam o 6 rano, a świadectwo odebrałam dopiero po 10 w szkole. Jestem zadowolona, wyniki są świetne. Tylko biologia poszła trochę słabiej. Teraz kolejny ważny termin --> 10 lipca. Wyniki rekrutacji. Mam nadzieję, że nie zwariuję przez te 10 dni :) 



10 comments:

  1. C'est magnifique

    ReplyDelete
  2. Ładne :) Na co to będzie?

    Mała Mi.

    ReplyDelete
  3. Adorei a bolsinha! Desejo um ótimo fim de semana para você! Beijos, Cá.

    www.rosaacessorios.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  4. Jakie śliczne!!! :)
    Gratuluję zdania matury!!! Mam nadzieję, że się dostaniesz tam, gdzie chciałaś. Koniecznie napisz!!!!

    ReplyDelete
  5. Thanks for visiting my blog! I love this pouch you made with the sweet butterflies. And I really admire the dress you made!

    ReplyDelete
  6. thanks for all comments :-D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...