Crochet patterns

10 June 2012

Komin ?


Ostatnie minuty meczu Hiszpania - Włochy.
Dzisiaj prezentuję... No właśnie, co to jest ? To się chyba nazywa komin, ale nie jestem pewna :)
Czas wykonania: 4 odcinki "Mad Men", I połowa meczu Polska-Grecja, cały mecz Niemcy-Portugalia i wykończenie to I połowa meczu Hiszpania-Włochy. Kilka zdjęć zrobionych w czasie przerwy w meczu i oto jest nowa notka :D (Koniec meczu. Remis. Spodziewałam się zwycięstwa Hiszpanów.)
I nadal pogoda nie dopisuje :( Jeszcze trzeba trochę poczekać na zdjęcia sukienki...








18 comments:

  1. Świetny komin :-)
    Piękne kolory.
    Niestety u mnie też deszczowo :-(
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalendarzowe lato co raz bliżej, niestety nie widać tego po temperaturze :(

      Delete
  2. Remis jest ok :)
    Komin też jest ok :D
    Ale nie mogę się doczekać na notkę z sukienką!
    Mała Mi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No cóż... Muszę mieć ładną pogodę, czas wolny i fotografa (czyli siostra też musi mieć czas wolny). Patrząc na prognozę pogody to może trochę potrwać :(((
      Remis jest ok, ale zawsze lepsza wygrana. Czas na Irlandię i Chorwację :D

      Delete
  3. Bardzo fajny komin! Super kolorki! Bardzo energetyczne i optymistyczne! Gratuluję nerwów - jak Ty to zrobiłaś, że dałeś radę szydelkować podczas meczu Polska-Grecja! Ja stałam, skakałam, kopałam razem z nimi i klęczałam - no ale ja jestem dość zawziętym kibicem i kiedys też graczem, więc może to dlatego :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwsza połowa była łatwa do szydełkowania, a druga... Ehem.. nerwy, nerwy i jeszcze raz nerwy, a później kilka godzin, żeby ochłonąć. Ja jestem fanatykiem tenisu ziemnego (od 2008). Fanatykiem piłki nożnej byłam w gimnazjum, obecnie mecze klubowe troszkę mnie nudzą (oczywiście, akcje są piękne, ale jest grupa świetnych drużyn i wynik często jest przewidywalny), co innego MŚ i Euro. Drużyny narodowe są mniej przewidywalne. I to lubię :D

      Delete
  4. sliczne to...inspirujące,aby sobie tez wydziergać

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chyba dobry czas na dzierganie. Taki drobiazg robi się dość szybko, a do października jeszcze daleko, więc jest czas na wybranie fajnego wzoru i włóczki :D

      Delete
  5. Rewelacyjny komin, świetnie dobrane kolory, gratuluję :))

    ReplyDelete
  6. super się prezentuje :)) o tak w czasie meczu można dużo wydziergać :)) pozdrawiam Viola

    ReplyDelete
  7. great colors :)

    sammie
    from
    fashionbarbecue.com

    ReplyDelete
  8. Komin, nie komin - wygląda świetnie :) Bardzo podoba mi się to przejście kolorów :)

    ReplyDelete
  9. Beautiful scarf, beautiful colours. Glad you are enjoying the football. Xxxx

    ReplyDelete
  10. Hola linda!!!!
    Gracias por tu visita a mi blog y por tu valioso comentario
    desde hoy te sigo, me superencanto tu bufanda, y el colo espectacular..
    besitos

    ReplyDelete
  11. Wow I love the colors of this scarf! The way the colors blend together is beautiful :)

    ReplyDelete
  12. thanks for all comments :)

    ReplyDelete
  13. Um trabalho de bonito efeito, gosto muito dessa linha e dos pontos. Cores maravilhosas. Beijos
    Joana

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...