Crochet patterns

14 July 2012

Pieskowa Skała


Wakacji ciąg dalszy. Za oknem deszcz i temperatura do 25 st. C. Już tęsknię za porządnymi upałami :)  Ale pewnie temperatury dochodzące prawie do 40 st. C w tym roku już nie wrócą :(( Chwilowo rower poszedł w odstawkę. Dominują przede wszystkim książki. Jak miło przeczytać coś co nie jest lekturą. Nic nie mam do lektur. Większość to dobre książki, które przyjemnie się czyta (tylko nie Jądro ciemności... to jedna z nielicznych lektur, których nie przczytałam :P ). W każdym razie obecnie dominują książki o lekkiej tematyce. Przede wszystkim podróżnicze. Dominuje tematyka Azji i Afryki. Obecnie czytam książkę Jacka Pałasińskiego Kaczor po pekińsku o "azjatyckich tygrysach".  Jestem w połowie ;)
Co do kamizelki to 70% już zrobione :)
















14 comments:

  1. Świetne miejsce. Byłam tam tylko raz :(

    ReplyDelete
  2. Fajnie spędzasz wakacje.Ja układam puzzle 1000 części Wieża Eiffla świecąca w ciemności. PS. Ja też zaczynam tęsknić za upałami;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam nadzieję, że dobra pogoda wróci. na razie nie ruszam się z domu bez swetra :P

      Delete
  3. wow this place looks amazing!!!!

    Kate xxxx

    ReplyDelete
  4. Widoki przecudne ♥
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Everything is just so gorgeous!!!
    :)
    Allison

    P.S. I'm having an INTERNATIONAL $75 Shopbop giveaway on my blog, so don't forget to enter! :)
    A's Fashion Files
    $75 Shopbop Giveaway!

    ReplyDelete
  6. Fajne fotki, dzięki za tą wycieczkę :)
    Twoja sukienka jest świetna! :)

    ReplyDelete
  7. Love your colorblock dress, so classy!

    ReplyDelete
  8. Love your dress - and the pics are great! :)

    Joelyne

    The Sydney Girl

    x

    ReplyDelete
  9. thanks for all comments :))

    ReplyDelete
  10. Katarzyna parabéns para quem tira as fotos do seu blog, muito bem tiradas, eu amo tirar fotos, um dia até pensei em fazer um curso de tento que gosto. Lindas amei, alias... pra sempre estarei de olho no seu blog pois ele é muito lindo bem feitinho, da pra ver que você criou ele com carinho. Abraço!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...