Crochet patterns

05 July 2012

Szydełkowe broszki

W październiku pokazywałam Wam broszki, które zrobiłam dla koleżanek z klasy (znajdziecie je tutaj i tutaj). Później (chyba) pisałam, że te broszki tak mi się spodobały, że postanowiłam wykonać takie same dla siebie :)) Rzadko je nosiłam od listopada zeszłego roku. Chyba korzystałam tylko z niebieskiej. Tym razem pojawił się pomysł, żeby użyć obydwóch. Efekt oceniam pozytywnie :)) 
W końcu mam pomysł na tą dziwną pomarańczowo-czerwoną włóczkę ! Ostatecznie wybrałam tą kamizelkę.










12 comments:

  1. adorable :)

    ReplyDelete
  2. Jejku jak ślicznie! Jedna broszka pasuje do balerinek a druga do szortów. Bajecznie!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ewentualnie jeszcze do kolczyków i kolorów nadruku na torbie ;P

      Delete
  3. sliczności,piękny akcent,cały urok stylizacji

    ReplyDelete
  4. Pięknie się prezentują! Pozdrawiam Agnieszka

    ReplyDelete
  5. Broszki przepiękne. Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam - pięknie szydełkujesz. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. Lovely shots and you look great. So nice to see the sun shining. Xxxx

    ReplyDelete
  7. fajne broszki :))

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne broszki. Właśnie buszuję po necie, i szukam kursów na takie cuda ;-)

    ReplyDelete
  9. thanks for all comments :)

    ReplyDelete
  10. simply amazing,love fabric details on your top,hope you'll visit my blog. much love.

    http://mastylee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...