Crochet patterns

29 August 2012

Cieszyn

Powiem tylko tyle: ała ! Moja dłoń boli niemiłosiernie. Czyli tak skończyło się szydełkowanie przez 4,5 h. Jest jeden plus. A w zasadzie dwa. Nowy jesienny beret skończony (i 5 odcinków serialu oglądniętych). 
Dzisiaj zdjęcia z niedzielnej wycieczki na Śląsk. Tym razem był Cieszyn, Skoczów, Pszczyna, Bielsko-Biała i     Żywiec. Poniżej zdjęcia z Cieszyna. Świetne miasto :) Zwiedziłam również czeską część i muszę powiedzieć, że nasza jest zdecydowanie lepsza ;)) 



























15 comments:

  1. Widzę że wycieczka bardzo udana:) Cudowne miasteczko i piękna architektura:)) pozdrawiam Viola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piękna architektura w znakomitej większości znalazła się w polskiej części :D Na szczęście ;)

      Delete
  2. Ładne to miasto. I kolejna genialna sukienka :)
    MAła Mi.

    ReplyDelete
  3. ładne miasto :)

    ReplyDelete
  4. Będąc w Cieszynie byłaś blisko moich stron :) I niedaleko miałam ślub i wesele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To masz piękne rodzinne strony :) Nie wiem dlaczego, ale cały czas wydawało mi się, że jesteś z Wrocławia :D

      Delete
  5. amazing place...*_*...i love your look!

    ReplyDelete
  6. Congratulations on your beautiful photos.
    kisses

    ReplyDelete
  7. Fabulous architecture and photos.
    Thank you for visiting my blog :-)
    -Eva Maria

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...