Crochet patterns

15 August 2012

Fioletowa podkładka pod kubek

Pogoda za oknem okropna. Zimno. Jest jeden plus ;P Komin został użyty wcześniej niż myślałam. Chwilowa przerwa w codziennej jeździe na rowerze na rzecz siedzenia z herbatką przed komputerem. (Ewentualnie zmasowanego ataku szydełkowania).
Dzisiaj prezentuję jedną z dwóch podkładek pod kubek dla koleżanki, które zrobiłam podczas ceremonii zamknięcia Igrzysk Olimpijskich. Nie ma czegoś takiego jak marnowanie czasu przed TV :P Co do podkładek... Szukałam schematu przez jakiś czas i nie mogłam go znaleźć. Na szczęście mam w domu podkładki zrobione w tamtym roku. Wystarczyło wziąć jedną i rozrysować schemat :) To było łatwe. Ale jeszcze daleko mi do Rosjanek z Osinki, które potrafią rozpracować schemat na podstawie samego zdjęcia. To są mistrzynie :D





18 comments:

  1. OBRIGADA POR SUA VISITA.
    GOSTEI DO SQUARE.
    ABRAÇO.
    MARLI

    ReplyDelete
  2. Hola Sajuki,
    Un motivo de crochet precioso, gracias por compartir el gráfico. Feliz día!

    ReplyDelete
  3. hello, thanks for your visit.
    oi miguxa, amei seu cantinho. tem coisas lindas. volte sempre ao meu cantinho.bjus e tenha um lindo dia.

    ReplyDelete
  4. Dla mnie Ty jesteś mistrzynią :D Ładna ta podkładka :)

    ReplyDelete
  5. Grata pela visitinha, adorei os seus trabalhos. Beijinhos carinhosos para ti querida.

    ReplyDelete
  6. que bueno que compartas los esquemas, gracias y gracias también por tu comentario en mi blog

    ReplyDelete
  7. Thanks for your visit to my blog.
    I hope you come back soon.
    Have a nice week!

    Dziękujemy za odwiedzenie mojego bloga.
    Mam nadzieję, że wkrótce.
    Miłego weekendu.
    Mam nadzieję, że tłumaczenie jest poprawne.

    ReplyDelete
  8. que bonito todo,y el vestido de crochet es una pasada

    ReplyDelete
  9. Grata por visitar-me, lindo seu blog, serei sua seguidora.
    Beijos e fique com Deus

    ReplyDelete
  10. Hola linda, gracias por tu visista, estoy admirada de tus trabajos el vestido está espectacular.
    Un abrazo

    ReplyDelete
  11. Muy bonito este motivo de crochet y el vestido es precioso.
    Que tengas un buen fin de semana.
    Un saludo,
    Amparo

    ReplyDelete
  12. thanks for all comments :D

    ReplyDelete
  13. Lindo, obrigada pela partilha! bj Nina

    ReplyDelete
  14. Lindo, obrigada pela partilha! bj Nina

    ReplyDelete
  15. Bonito trabalho, parabens!
    Nely

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...