Crochet patterns

28 September 2012

Szydełkowa notka


Nie było jeszcze notki o szydełkach. Przez ponad rok bezczelnie korzystałam z szydełkowej armii mojej siostry. Moim jedynym szydełkiem było świecące 2,5 mm (które z resztą dostałam od siostry). Użyłam raz. Jednak wydaje mi się jakieś nieporęczne... 
W związku z przeprowadzką do Krakowa, postanowiłam zaopatrzyć się we własną szydełkową armię. Chciałam postawić na minimum, czyli szydełka, które najczęściej używałam przez ten rok. Były to: 1,5mm, 1,75mm, 2,0mm, 2,5mm, 3,0mm. Nie było sensu zamawiać 5 szydełek przez internet, więc udałam się do pasmanterii. Niestety w mojej pasmanterii z metalowych szydełek były tylko takie do 1,0 mm. Czyli mikro... Te, które chciałam były tylko w wersji z plastikową rączką. Dostawa miała być następnego dnia.
Wybrałam się do pasmanterii ponownie dwa dni później. Jedynymi większymi, metalowymi szydełkami powyżej 1,0mm były 1,6mm, 1,9mm i 2,5mm. W takim razie zamiast pięciu planowanych, mam tylko trzy. Powinny wystarczyć :D






6 comments:

  1. Spokojnie uda Ci się cała kolekcję zebrać ;p a pewnie i tak będziesz ciągle myśleć, że to za mało;p

    ReplyDelete
  2. Maravilhos sonho de connsumo de meu coração!

    ReplyDelete
  3. hi dear!!!
    I love crochet needles!!
    I'm following your blog and thanks for visiting my blog.
    Honey can you pass me the layout of the red vest? Very beautiful, I was in love with him.
    Her friend from Brazil
    kisses vania
    my e-mail:vaniad.comex@yahoo.com.br

    ReplyDelete
  4. thanks for all comments :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...