Crochet patterns

16 October 2012

Jesienny beret

To już 3 tydzień na uczelni. Jakoś szybko się zaaklimatyzowałam. 
W ten weekend miałam wybrać się do Muzeum Narodowego w Krakowie (konkretnie Wyspiańskiego). Niestety plany pokrzyżowała mi grafika inżynierska. Izometria, dimetria ukośna i prostokątna :D Rysunki zajęły mi więcej czasu niż się spodziewałam. Szkoda, bo pogoda była idealna :( 
Dzisiaj prezentuję nowy, jesienny beret. Zrobiony jeszcze we wrześniu. Wykorzystałam tą samą włóczkę, z której była sukienka





30 comments:

  1. Super jest ten beret i ma ekstra kolorek :)) pozdrawiam Viola

    ReplyDelete
  2. Замечательный берет, и цвет очень красивый!

    ReplyDelete
  3. Linda criação, cor luminosa e feita de crochê! Aplausos!

    Beijão,
    Lu

    ReplyDelete
  4. Bonita e super elegante.
    Já guardei o modelo.
    Abraço
    Nélia

    ReplyDelete
  5. Bonita e super elegante.
    Já guardei o modelo
    Abraço
    Nélia

    ReplyDelete
  6. this is a very cute outfit girl ! you look good in those colors and how talented you are :) !!! hope you like my latest outfit ^^
    wish you the best for school :D !
    xoxo!
    Elsey

    ReplyDelete
  7. Hello from England. Your beret is very cute! xx

    ReplyDelete
  8. Te ha quedado muy bonita!
    Gracias por tu comentario en mi blog ☺
    Cariño

    ReplyDelete
  9. Te ha quedado muy bonita!
    Gracias por tu comentario en mi blog ☺
    Cariño

    ReplyDelete
  10. Oi!
    Que linda sua boina, adorei o modelo.
    Beijo.

    ReplyDelete
  11. Works perfectly with your scarf. Love the colour. Glad to hear you are settling in to student life. Xxxx

    ReplyDelete
  12. thanks for all comments :D

    ReplyDelete
  13. Hallo eine Superschöne Mütze gefällt mir sehr was du da gehäkelt hast liebe grüße Karin

    ReplyDelete
  14. Bautiful crochetworks and great photos!!!

    ReplyDelete
  15. linda sua boina, gostei e amei suas fotos do museu...
    obrigada pela visita ao meu blog, e por me seguir. Vou seguir voce tambem.
    bjss

    ReplyDelete
  16. Adorei a boina! A modelo é muito linda também :-) Tanto quanto a Nélia aguardarei o passo-a-passo ou gráfico.
    Beijos

    ReplyDelete
  17. Es muy bonita y actual....


    un bs

    ReplyDelete
  18. É um lindo modelo e eu amo essa cor. Beijos
    Joana

    ReplyDelete
  19. Halo
    Przyszłam podziękować wizytę w swoim blogu i znać swoje.
    Jego prace są lindinhos i jego beret był bardzo ładny, zdjęcia są piękne ... model i beret.
    Pozdrowienia z Brazylii
    Buziaki

    Przykro nam ewentualne błędy, użyłem Google Translator

    Andréa
    http://coreseagulhas.blogspot.com.br
    Ah ... Śledzę Cię (follow you)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...