Crochet patterns

01 November 2012

Śnieg.

Pierwsze opady śniegu w tym roku już za nami. Niby prognoza pogody je uwzględniła, ale i tak byłam zdziwiona... 
W końcu wróciłam do domu. Ale zanim wróciłam czekała mnie podróż PKP (kiedy w końcu skończą się remonty na odcinku Kraków-Tarnów?!). Kolejne starcie z PKP w niedzielne popołudnie :P Na razie korzystam z powrotu do domu. I z piekarnika ! W akademiku nie mam dostępu do piekarnika, więc większość moich ulubionych potraw odpada. Pomińmy kwestię czy miałabym czas i chęci, aby z niego korzystać, gdyby był... Po wczorajszym lenistwie dzisiaj wróciłam do nauki. W tym tygodniu dominuje matematyka (kolos we wtorek) i grafika inżynierska. Ale chyba udało mi się rozplanować wszystko tak, aby w weekend pójść do kina na najnowszego Bonda. 
Powoli zaczynam się zastanawiać jak upchnę wszystkie rzeczy w drodze powrotnej. Pomijając to co przywiozłam ze sobą dojdzie jeszcze jedzenie i kilka włóczek (nie szydełkowałam żadnej większej rzeczy od września :((( ) Będzie co dźwigać... 


16 comments:

  1. Pasujące do obecnej pogody kolczyki :)
    Fajne :)

    ReplyDelete
  2. HERMOSO
    ANNY
    http://lostejidosenlavida.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie wyglądają te kolczyki :) pozdrawiam Viola

    ReplyDelete
  4. Very cute earrings! I scrolled down through your posts and really love the red vest too.

    Nice to meet you. Thank you for the visit to our blog :D
    We just traveled through Poland last month. We really felt at home there. The cheerful homes, vibrant people and lovely views. We hope to visit there again someday! Wyatt's mom (Sue)

    ReplyDelete
  5. znakomite:D w zeszłym roku robiłam takie na choinkę, ale nie wyszły tak dobrze, jak Twoje:D

    ReplyDelete
  6. Ziyaretiniz için teşekkürler ben sizi takip ediyorum yine beklerim görüşmek üzere sevgiler.

    ReplyDelete
  7. Olá!
    Belo trabalhos.
    Beijinhos,
    Marli

    ReplyDelete
  8. That's lovely!
    Good for you...
    Kisses

    ReplyDelete
  9. lINDOS TRABAJOS Y LINDA LA MODELO.

    SALUDOS

    ReplyDelete
  10. nie dowierzam ! naprawdę niesamowite dzieło ..

    ReplyDelete
  11. Snowflakes in the ears?? Very cute!
    Hugs.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...