Crochet patterns

30 December 2012

Czerwone kolczyki + podsumowanie 2012

Kolejne kolczyki, ale takie wzoru jeszcze nie było :P W trakcie tego krótkiego pobytu w domu zrobiłam 4 pary kolczyków i jedno etui na komórkę. 
Przerwa świąteczna powoli dobiega końca. W piątek w końcu przybyły włóczki. Zaczęłam  szydełkować zimowa czapkę, ale wszystkie szydełka okazały się za małe. Jutro muszę zaopatrzyć się w nowe szydełko. Na oko powinno być coś między 4,0 mm, a 5,0 mm. W międzyczasie może zacznę beret. 




Czas na podsumowanie 2012 roku:
62 548  odsłony bloga
54         posty
1204     komentarze
239       obserwatorów

W tym roku pokazałam Wam 38 moich szydełkowych prac (w rzeczywistości powstało ciut więcej, ale czekają na opublikowanie):
14 etui na komórkę
7 par kolczyków
3 etui
2 berety
2 broszki
2 zawieszki do kluczy
2 podkładki pod kubek
1 kamizelka
1 komin
1 przybornik na długopisy
1 sukienka
1 torba
1 zakładka do książki

16 comments:

  1. sporo tego... mi najbardziej podobała się sukienka :))

    ReplyDelete
  2. thnxxxxxxxxxxxxx for comment on my blog ☺
    wish you a great 2013'

    nice earrings

    greetz jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Ładne kolczyki :)
    Też wzięłam się za kolczyki i moja siostra dostała je pod choinkę :P

    ReplyDelete
  4. Nice earrings!
    I was very supprised to see a comment from Poland on my blog!
    Thank you very much!
    I will visit your site regurarly from now.
    Greetings from Holland.
    Jonneke

    ReplyDelete
  5. Thanks for your reaction on my blog. These are great too !
    Greetings from Sylvia (The Netherlands)

    ReplyDelete
  6. ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★
    ★ ♥Heute ist Silvestertag,♥ ★♥ ♥
    ★ ♥da grüss ich jeden den ich mag.♥ ★
    ★ ♥Drum schick ich dir aus weiter Ferne♥ ★
    ★ ♥tausend Zaubersterne♥ ★ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    ★ ♥*************************♥ ★
    ★ ♥HAPPY NEW YEAR!♥ ★ ♥ ♥ ♥ ♥
    ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★ ♥ ★

    ReplyDelete
  7. Yeni yılınızı kutlarım arkadaşım sağlık mutluluklar diliyorum..

    ReplyDelete
  8. Ciekawa jestem jakie mi by wyszło podsumowanie w ilości zrobionych szydełkowych rzeczy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. z pewnością trochę tego jest :))

      Delete
  9. Thank you for visiting my blog few weeks ago ....

    Happy new year !!

    Greetings from Gea.

    ReplyDelete
  10. Wszystko jedno, byle być studentką :P

    ReplyDelete
  11. thanks for all comments :D

    ReplyDelete
  12. yeahhh!!crochet precious jewels you have

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...