Crochet patterns

21 December 2012

Etui dla siostry i pomysły na 2013 cz. II

Dzisiaj nietypowo, ponieważ jest to chyba pierwsze etui na komórkę jakie zrobiłam dla mojej siostry :) Mam niemal identyczne.



W końcu jestem w domu. Włóczki już zamówione. Teraz pozostaje tylko czekać na przesyłkę i można zabierać się za dzierganie. Na pierwszy rzut idzie ta bluzeczka oraz dwie czapki zimowe. Przez te kilka dni znalazłam trochę nowych schematów. Czyli pomysły na 2013 cz. II (cz. I tutaj).





Photos from Club Osinka

11 comments:

  1. So glad to have found your blog. Greetings from Scotland.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    ReplyDelete
  2. Dla Ciebie i bliskich Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia.
    Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku

    ReplyDelete
  3. sukienka robi wrażenie !

    ReplyDelete
  4. Olá..
    Muito lindo o seu blog.
    Adorei as sugestões..
    Abraços
    Ivete

    ReplyDelete
  5. Piękna sukienka !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...