Crochet patterns

03 January 2013

2013 zaczynamy od etui

Ja już z powrotem w Krakowie. Czas na sesję. W tym semestrze mam tylko dwa egzaminy. Z chemii i matematyki. Jak wszystko dobrze pójdzie to powrócę do szydełka na początku lutego... :D 
Dzisiaj nowe etui, które robiłam tuż przed powrotem do Krakowa. Pomysł na etui znalazłam na blogu Kasiulka. Jedyny problem: gdy je robiłam to nie miałam chwilowo dostępu do internetu, więc koniec końców wyszło trochę inaczej :P Następnym razem spróbuję dokładnie tak, jak zrobiła to Kasia :) 



32 comments:

  1. Obie wersje mi się podobają :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Oh, I like all, It's very nice... Congratulation!. Kisses...

    ReplyDelete
  3. Best wishes for 2013 !
    Lovely etui, like that,
    Roos x

    ReplyDelete
  4. Hola Sakuji, amiga gracias por pasar por mi espacio, tu casita virtual esta llena de maravillas tejidas, amiga te felicito porque creo que vos y tu hermana hacen la dupla perfecta para que todos vuestros proyectos sean el deleite de quienes te visitamos.
    Desde SALTA, ARGENTINA, un abrazo a las dos y FELIZ AÑO 2013, hasta prontito GRACIELA

    ReplyDelete
  5. Linda la bolsa, felicidades en tus exàmenes.

    saludos

    ReplyDelete
  6. Linda la bolsa, felicidades en tus exàmenes.

    saludos

    ReplyDelete
  7. Hola!!!
    Gracias por tu visita!!! pasé a conocerte un poco y me encanta tu casita virtual!!!
    Ya me quedo por acá!! un beso!

    ReplyDelete
  8. Hola Sakuji gracias por visitar mi blog te cuento que me puedes encontrar en el facebook también https://www.facebook.com/LaCasitaDeMamaCielo me alegra que tu hermana y tú les guste el tejido a crochet pues hacen trabajos muy bonitos felicidades.Te mando un besote desde Perú.

    ReplyDelete
  9. bardzo fajne! kolor też niczego sobie:)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Obrigada por visitar meu blog. Adorei suas produções. Abraços. Bypipitty

    ReplyDelete
  11. Hola Sakuji ,gracias por tu comentario.
    Precioso tus tejidos , todos muy lindos.
    Mi hijo dice que heres muy linda , el esta estudiando en la universidad ( ingeniero en electronica ) me dice que te pregunte que estas estudiando Tu .
    perdon por preguntar .
    Te dejo un abrazo desde Argentina San Luis

    ReplyDelete
  12. Gracias por visitar mi blog. Tienes trabajos muy bellos
    Beso desde Argentina

    ReplyDelete
  13. Oi !!!
    Vim agradecer a visita e conhecer o seu cantinho, adorei o seu blog, os enfeites de natal ficaram lindos , esse porta celular também.
    Tenha um ótimo fim de semana, beijos.
    LU GRADICE

    ReplyDelete
  14. Olá Sajuki!
    Obrigada por sua visita e gentíl comentário.
    Ficou muito bonito este porta celular.
    Abraços e ótima semana!

    ReplyDelete
  15. Gracias por tu visita, muy bello tu blog!
    Besito
    Roos

    ReplyDelete
  16. Gracias por tu visita, muy bello tu blog!
    Besito
    Roos

    ReplyDelete
  17. Olá! Vim conhecer seu cantinho e agradecer sua visita. Adorei seus trabalhos.
    Bj

    ReplyDelete
  18. LIndo seu porta celular. Que seu 2013 seja maravilhoso!
    bjinhos

    ReplyDelete
  19. Śliczne!!!
    A wiesz, ostatnio próbowałam nauczyć się robić na szydełku. I taki pierwszy rząd łańcuszka nawet mi wyszedł! Ale na drugim rzędzie już poległam :D
    Ale - szydełko mam!!!!
    Więc jak miałabyś jakieś kursy dla takich mniej zdolnych to byłabym bardzo wdzięczna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie :) Nie poddawaj się :D Niestety mój kurs jest niedostępny w internecie (Gosia we własnej osobie), ale myślę, że właśnie ona mogłaby coś poradzić, bo ma większe doświadczenie :))) Powodzenia Asiu :)

      Delete
  20. Linda peça. Ponto perfeito. Parabéns. Obrigada pela visita. Beijos. REnata

    ReplyDelete
  21. CONHECI SEU BLOG HOJE.
    SEU PAIS É LINDO E SEUS TRABALHOS TAMBÉM.JÁ ESTOU TE SEGUINDO PARA NÃO PERDER NADA.UM INÍCIO DE 2013 MUITO FELIZ.
    ABRAÇOS DA ELODI

    ReplyDelete
  22. muchas gracias por tu visita ya tienes una amiga mas aunqeu estemos lejos te deseo que hallas tenido unas muy buenas navidad con tu familia y un año nuevo que te traiga toso tus deseos y sueños realidad. Un beso muuy grande

    ReplyDelete
  23. thanks for all comments ;D

    ReplyDelete
  24. Ficou muito bonito nesta nova versão, parabens!
    Nely

    ReplyDelete
  25. Super wzór!Bardzo elegancki :D

    ReplyDelete
  26. muy bonito, no tiene grafico de la puntada? felicidades

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...