Crochet patterns

10 January 2013

Komin - prezent


Jakiś czas temu myślałam o zrobieniu kolejnego komina. Ten jesienny to było za mało. Na mrozy potrzeba czegoś ekstra ciepłego. Już miałam nawet jeden upatrzony wzór, ale siostra dała mi ten szalik. Szybciutko przerobiłam go na komin i jest idealny :)) 





I na dodatek jakiś czas temu przyszły włóczki:

Życia studenckiego ciąg dalszy. Chociaż ja raczej nazwałabym to kilkuminutową przerwą po dniu pełnym nauki. Czyli widok z okna akademika na bitwę  na śnieżki na Miasteczku Studenckim AGH. Ze względu na złe wspomnienia z podstawówki nie dołączyłam :D Jestem całkiem dobra w unikaniu śnieżek, ale bez okularów z moim astygmatyzmem raczej nie jestem w stanie zbyt dokładnie trafić śnieżką w cel  :P 




18 comments:

  1. zazdroszczę siostry :)

    ReplyDelete
  2. Wiem o czym mówisz, mam tą samą wadę wzroku :P
    A komin naprawdę śliczny :)

    ReplyDelete
  3. Любил делать ошейник, вы можете отправить мне диаграммы?Пожалуйста пошлите.Моей электронной почты mgfragoso48 @ gmail.com
    Спасибо

    ReplyDelete
  4. Любил делать ошейник, вы можете отправить мне диаграммы?Пожалуйста пошлите.Моей электронной почты mgfragoso48 @ gmail.com
    Спасибо

    ReplyDelete
  5. Thanks for visit my blog today...love from me....xxx...

    ReplyDelete
  6. co za bitwa na śnieżki ! robi wrażenie :)

    ReplyDelete
  7. Bold new look to the blog and beautiful scarf. Xxxx

    ReplyDelete
  8. thanks for all comments :D

    ReplyDelete
  9. Perfeito e muito bonito, parabens à sua irmã!
    Nely

    ReplyDelete
  10. Thank you for your visit to my blog.
    I am following your blog.
    Congratulations for your work, they are precious
    Kiss

    ReplyDelete
  11. Pretty cowl! Love the red color :)
    Wish you a nice evening,
    Hanni

    ReplyDelete
  12. Olá, obrigada pela visita, gostei muito de conhecer o seu blogue, bjos doces

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...