Crochet patterns

18 February 2013

Prosta zimowa czapka


Dzisiaj pierwsze szydełkowe nakrycie głowy, które nie jest beretem. Innymi słowy jedyna szydełkowa rzecz, która została ukończona podczas mojego pobytu w domu.
Nawiązując do tytułu... Moja siostra/mój szydełkowy mistrz stwierdziła, że cofam się szydełkowym rozwoju. W końcu ta czapa to kilka oczek łańcuszka, mnóstwo słupków i kilkadziesiąt półsłupków. Niemal robota dla amatora szydełka. Cóż... W porównaniu z bluzką, którą zaczęłam robić jest na pewno banalna. Na moją obronę mam tylko to, że siostra sama podsunęła mi schemat, czapka jest szalenie ciepła i szybko się ją robiło. I na dodatek zdążyłam zrobić ją jeszcze przed nadejściem wiosny i trochę w niej pochodzić (co nie udało się rok temu z zimowym beretem, który skończyłam dopiero w marcu).





37 comments:

  1. Bardzo ładna czapka. Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  2. Może wzór nie jest zbyt skomplikowany , ale czapka i tak jest fajna :) Do tego ciepła ;)

    ReplyDelete
  3. No i jak zwykle wszystko przeze mnie :P P.S. U mnie masz średnio brązowe włosy :P

    ReplyDelete
  4. It looks great!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    ReplyDelete
  5. Oj tam, oj tam, banalna nie banalna, wyglądasz uroczo ;) według mnie jest akurat taka jak trzeba ;) Nie wszystko musi być skomplikowane, czasem uroda tkwi w prostocie ;)

    ReplyDelete
  6. Gracias por comentar en mi blog, está hermosa la boina y te queda muy bien.

    ReplyDelete
  7. Un abrazo desde España, gracias por visitar mi blog.
    http://ganchyyo.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  8. bellisimo
    ANNY
    BESOS
    http://lostejidosenlavida.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. How cute, I loved it! Also know how to do crochet, but I do just for me, hehe!

    ReplyDelete
  10. Hola Anna.
    Quedo muy lindo, y la lana se ve muy peluda y suave.
    Besos desde Chile.

    ReplyDelete
  11. Hola , anny, gracias por visitarme, y vine a ver tu blog y me encanta tus trabajos en crochet estan hermoso. el gorro o boina te quedo muy indo y el color espectacular. felicidades.

    ReplyDelete
  12. Very nice! looks warm and cozy...

    ReplyDelete
  13. Beautiful work, congratulations!
    Greetings from Cordoba, Argentina
    Susana

    ReplyDelete
  14. OJ przyda się jeszcze przyda - mają przyjść mrozy :) ewa

    ReplyDelete
  15. Ja tam uważam, że nawet największy mistrz szydełka dla oddechu powinien zrobić coś łatwego, szybkiego i przyjemnego :))))

    ReplyDelete
  16. Gracias por pasarte por mi blog, tus trabajos son hermosos
    y muy prolijos!!
    besos desde Uruguay :D

    ReplyDelete
  17. meencanta el gorro...lindo...

    saludos

    ReplyDelete
  18. Nice shots of you in you lovely new beanie. Xx

    ReplyDelete
  19. It´s simple but so beautiful :) besos...

    ReplyDelete
  20. Przecież nie o to chodzi by robić coraz trudniejsze rzeczy ;) W ten sposób żaden kucharz nie zrobiłby nigdy jajecznicy ;););)

    Fajny beret, ładnie Ci w nim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przeważnie im trudniejsza rzecz, tym więcej czasu trzeba jej poświęcić :P

      Delete
  21. Gracias por tu visita y comentario...!!
    Hermoso tu blog...hermosos trabajos...felicitaciones...!!
    Besos

    ReplyDelete
  22. Gracias por tu visita, tus trabajos son muy bonitos y las fotos preciosas.

    ReplyDelete
  23. Nice hat and nice pictures...you're pretty.
    Have a nice weekend.

    ReplyDelete
  24. you look so good ! pretty beret too, wish the winter arrives !!!thanks for visiting my blog

    ReplyDelete
  25. Olá amiga
    Obrigada pela sua visita e
    comentário no Cantinho da Agulha.
    Jesus a abençoe sempre!
    Um beijo.

    ReplyDelete
  26. Ciao Sajuki!! è bellissimo il tuo cappello, sei bravissima!!, tutti i tuoi lavori sono meravigliosi, sei fortunata di avere una sorella di maestra.
    Un abbraccio e grazie per la sua visita nel mio blog!!
    Romina from Italy

    ReplyDelete
  27. Wonderful! you have a nice Blog!

    Thank you for your visit and comment in my "Drosselgarten"

    Traudi from Germany

    ReplyDelete
  28. Hello, Katarzyna!
    Lindo your hat / cap crochet! Congratulations!
    kisses,
    Luciana B Bulhões, Brazil.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...