26 February 2013

Orange pencil and pen holder

Minęły zaledwie dwa dni nowego semestru, ale już wiem, że będzie o wiele trudniejszy od poprzedniego... Na dodatek czeka mnie pierwsze starcie z dziekanatem. Niestety jedne ćwiczenia pokrywają mi się z obowiązkowym przedmiotem humanizującym i czeka mnie "walka" o zmianę grupy z jednego przedmiotu. Mam nadzieję, że nie odczuję na własnej skórze złej reputacji tej instytucji (niezależnie od uczelni :P).
Dzisiaj prezentuje kolejny przybornik na długopisy. Chyba wyszedł zbyt pstrokaty... 



16 comments:

  1. E tam zbyt pstrokaty po po prostu rzucający się w oczy ;)

    ReplyDelete
  2. Śliczny pojemniczek i jaki wiosenny :)

    ReplyDelete
  3. powiało wiosną! nareszcie :) nie jest pstrokaty :)

    ReplyDelete
  4. Gran idea y el color me encanta!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. hermoso!!necesito uno así de grande también..jaja saludos!

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny, wiosenny przybornik! Podobają mi się te motylki :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Que lindo! Seu trabalho é muito fofo, parabéns!

    ReplyDelete
  8. Ola, vim retribuir sua visita ao meu blog e conhecer um pouco do seu trabalho. realmente lindo, tudo o que você faz. Parabens!!! Ah! Ja estou te seguindo tambem... beijos

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...