Crochet patterns

19 May 2013

Pierwsza szydełkowa bluzka

Od początku z tą bluzką było coś nie tak. Zaczęłam ją, o ile dobrze pamiętam, jeszcze w lutym. Skończyłam w czasie przerwy wielkanocnej. Do Krakowa wzięłam ją na początku maja, ale dopiero teraz znalazł się czas na zdjęcia. W każdym razie moje pierwsze wątpliwości zaczęły się po dziesiątym rzędzie robótki. Później wątpliwości tylko narastały. Siostra mówiła: "Skończ. Zobaczysz, będzie dobrze." A ja z wątpliwościami w końcu ją skończyłam. Humor niby lepszy, ale gdy wzięłam ją do Krakowa i przymierzyłam do sukienki (dla której docelowo miała powstać) znów wątpliwości... Stwierdziłam, że pasuje zrobić zdjęcia, żeby tyle godzin pracy nie poszło na marne, a jak znajdę jakiś lepszy schemat to po prostu bluzkę się spruje i zrobi coś innego. Chyba ostatecznie przekonałam się do niej dopiero wczoraj... To dobrze :D
A jak Wy oceniacie efekty mojej pracy ? 














I jeszcze dla porównania pierwowzór. 

Aktualizacja 21.05.2013r.
Zdjęcie mojej bluzki zostało dodane do internetowego artykułu: KLIK. Co za mila niespodzianka.

61 comments:

  1. Olá,
    Agora já sigo o teu blog.
    Passei para conhecer o blog e adorei. Convido vc para conhecer meu blog http://crochelinhasagulhas.blogspot.com.br/, aguardo tua visita.
    bj

    ReplyDelete
  2. Nie wiem skąd te wątpliwości ;) Twoja siostra miała rację, bo bluzka wyszła według mnie świetnie :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie wyszła!:-)

    ReplyDelete
  4. Według mnie wyszła super i bardzo ładnie na tobie leży! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. большое спасибо

      Delete
  6. NO i jest fajnie :) po prostu trzeba się do niej przyzwyczaić :) wreszcie mało "fotoshopa" :P i ten oranż :D

    ReplyDelete
  7. Cudna :-) Wspaniała bluzeczka - wszystko mi się w niej podoba. Jest idealna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  8. Świetna! Dobrze też by wyglądała w zestawieniu ze spodniami z podwyższonym stanem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. możliwe ;)) może kiedyś wypróbuję :D

      Delete
  9. świetnie wyszła,kibicowałam Ci cały czas i jestem pod wrażeniem:) też bym taką chciała:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :D

      Delete
  10. Moim zdaniem bomba!!! Tworzy dodatkowo wspaniałą całość z tą sukienką!

    ReplyDelete
  11. Чудесная кофта и красивые фото! Особенно черно-белое :)

    ReplyDelete
  12. большое спасибо

    ReplyDelete
  13. Gdybyś przy ostatnim zdjęciu nie napisała, że to oryginał to pomyślałabym, że to Twoja bluzeczka :)
    Wyszła Ci idealnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D rzeczywiście przez kolor można pomylić :)

      Delete
  14. Bluzeczka jest piękna :)) pozdrawiam Viola

    ReplyDelete
  15. Olá!
    Você só pode ser modelo né?
    Porque tudo que você coloca para tirar fotos de seu blog, FICA LINDA, cai muito bem em você! Parabéns, a blusa ficou muito linda!

    ReplyDelete
  16. Zupełnie nie wiem, o co Ci chodzi. Piękna jest! Noś jak najczęściej :)

    ReplyDelete
  17. Maravillosa, genial y en ti luce ESPECTACULAR!!!
    ABRAZOS!!!

    ReplyDelete
  18. gracias por entrar y veo que tambien haces cosas geniales, saludos desde España

    ReplyDelete
  19. Hi, very nice work !! thank you for your visit to my blog, kisses !!

    ReplyDelete
  20. Hola amiga !!! .
    Preciosa tu blusa , tendrias que ser modelo , lindo el color y te queda muy bien .
    Te dejo saludos desde Argentina :)

    ReplyDelete
  21. Hola amiga !!! .
    Preciosa tu blusa , tendrias que ser modelo , lindo el color y te queda muy bien .
    Te dejo saludos desde Argentina :)

    ReplyDelete
  22. Bluzka w żadnym razie nie jest do sprucia, do spódnicy jest świetna, nadaje się również do spodni założona na dłuższą kontrastową bluzeczkę bez rękawków, pozdrawiam - Iwona

    ReplyDelete
  23. Very nice needle-work - and a wonderful looking model :)
    Grettings from Germany
    Birgit

    ReplyDelete
  24. Dearest Sajuki,
    Compliments for mastering such a complicated crochet work! You copied it very well and with something dark underneath it looks very nice! Modeling it also scored high points.
    Enjoy your hand work and hugs,
    Mariette

    ReplyDelete
  25. Muy bonito !!!!
    Y tu muy guapa con él.
    Saludos desde España.
    Besos.
    M. Isabel

    ReplyDelete
  26. Thank you so much for your compliment!

    I love your works, very pretty!!

    greetings from Germany
    Traudi aus dem Drosselgarten

    ReplyDelete
  27. Hi, you look very nice! This crochet pattern ist beautyful!
    Greetings from Germany :)
    Claudia

    ReplyDelete
  28. super ta bluzka jest :)

    Ciekawy blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. a mi się tam podoba i za nic w świecie bym jej nie pruła:)

    ReplyDelete
  30. Ei
    Eu amei sua blusa
    ficou perfeita em vc
    agora ja sabe aonde nao gostou muito
    e pode fazer outra com mais perfeiçao
    mas para mim ta super legal
    parabens

    ReplyDelete
  31. Super! Przyćmiewa urodą nawet Wawel, zdecydowanie! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...