Crochet patterns

16 June 2013

2 lata szydełkowania :)

To już dwa lata szydełkowania (dokładnie 26 czerwca). Niesamowite jak ten czas szybko upłynął. Pora na małe podsumowanie... Przez ten czas zrobiłam 89 szydełkowych rzeczy. Jedne bardziej udane, inne... moim zdaniem były totalną porażką ;) W każdym razie człowiek uczy się na własnych (i ewentualnie siostry) błędach. Wśród tych rzeczy znajdują się 24 etui na komórkę, 12 podkładek pod szklanki, 10 par kolczyków, 9 broszek, 8 czapek, 7 etui, 3 przyborniki na długopisy, 2 zawieszki do kluczy, 2 naszyjniki, 2 zakładki do książki, 1 chustę, 1 komin, 1 torbę (wstyd się przyznać, ale nadal w pełni nie została wykończona), 1 bluzkę, 1 sukienkę, 1 parę mitenek, 1 kamizelkę, 1 portfel i 2 inne rzeczy.
Zaczynając naukę szydełkowania myślałam przede wszystkim o małych rzeczach typu etui na komórkę, wykluczając natomiast nawet najmniejszą myśl o zrobieniu jakiegoś szydełkowego ciuszka. Po roku zmieniłam zdanie i powstała moja pierwsza sukienka.
Jak to widzę po 2 latach ? Planuję mocno ograniczyć robienie etui na komórkę. Dla siebie już nie potrzebuję, a większość moich znajomych już została takimi obdarowana. Również podstawki pod szklanki będą rzadziej pojawiać się na blogu. W planach mam na pewno jeden zestaw, ale jeszcze nie wybrałam wzoru. Zdecydowanie rezygnuję z zakładek do książki, są po prostu niepraktyczne... Biżuteria też idzie w odstawkę. Mam zamiar wypróbować kilka wzorów na opaski do włosów (w planach mam coś takiego i takiego). Zdecydowałam, że kierunek w którym chcę się rozwijać to właśnie szydełkowe ciuszki (już widzę uśmieszek na twarzy MG pt. "a nie mówiłam?"). Mam nawet w planach spódnicę mimo tego, że od dłuższego czas nie lubię ich.
Jak widać na blogu szykują się małe zmiany. Co za tym idzie... Większe rzeczy = mniej postów. Biorę pod uwagę możliwość tworzenia postów, które będą pokazywały postępy w tworzeniu danej rzeczy... Mimo wszystko raczej szydełkowych drobiazgów nie zabraknie. W szczególności gdy nie będę miała zbyt dużo czasu (naukaaaaa) to zamiast czuć się jak na szydełkowym odwyku po prostu wydziergam kolejne etui na komórkę...

12 comments:

  1. A niech ci będzie, powiem to :P A nie mówiłam ? :D Ale, że spódnicę ? Wow, którą bo nie kojarzę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tą, którą ostatnio wysłałam Ci na FB

      Delete
  2. Serdecznie gratuluję i trzymam kciuki za nowe rzeczy :))

    ReplyDelete
  3. Widzę, że sporo się będzie działo na Twoim blogu :) Masz wiele poważnych planów, chętnie będę do Ciebie zaglądać, bo na koncie mam tylko jeden ciuszek szydełkowy. Chętnie bym się czegoś nauczyła, podpatrzyła jakieś wzory, bo w ciuszkach to głównie jednak działam na drutach. Jak czytałam Twojego posta, to myślałam, jak to ze mną było... Zaczynałam w zeszłym roku i też miałam zamiar jedynie zrobić sobie szalik i etui ;) Wniosek - robótki uzależniają i wciągają jak bagno - coraz głębiej ;););) Powodzenia!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli chodzi o wzory to polecam Maranciaki -> http://maranciaki.pl/forum/ :)

      Delete
  4. Gartuluję rocznicy, podziwiam wytrwałość i życzę powodzenia w tworzeniu!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Droga Sajuki!
    Podziwiam zarówno Twoje prace, jak także prace MG. Niestety, na blogu MG nie mogę napisac komentarza.

    Ja zaczęłam szydełkować jesienią zeszłego roku. Na koncie mam już parę obrusów, bieżników, kocyk dla niemolęcia. Pod wpływem blogów (Twojego i MG) nabrałam ochoty na stworzenie szydełkowej sukienki. Piękna jest Twoja kopertówka.

    I jeszcze jedno: Codziennie sprawdzam, czy są jakieś nowe wiadomośći na Waszych blogach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kopertówka jest akurat wykonana przez MG :)) Bardzo mi miło :)

      Delete
    2. MG również dziękuje i oświadcza że w włączyłam opcje komentowania dla nie zalogowanych użytkowników :)Mam nadzieje, ze nie będę miała za dużo spamu ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...