Crochet patterns

21 June 2013

Plany na wakacje...

Kolejna porcja szydełkowych ciuszków, które być może zrobię przez wakacje. Od wolnego czasu, który mam zamiar przeznaczyć m.in. na szydełkowanie, dzieli mnie wyłącznie egzamin z fizyki i chemii. Egzamin z matematyki na szczęście już zdany :)) Teraz czas na fizykę :p Egzamin w poniedziałek, materiału ho ho i jeszcze trochę, a pogoda za oknem działa na moją niekorzyść (bezchmurne niebo). Na dodatek panują zbyt wysokie temperatury, które nie sprzyjają nauce (34 st. C). Ale jakoś trzeba sobie poradzić ;)
Najbardziej podoba mi się sukienka z 4 zdjęcia. Na minus: niezliczone ilości węzełków do chowania... 







Photos from Club Osinka

14 comments:

  1. Replies
    1. za jakie grzechy elementy muszą być elementami ? :p

      Delete
    2. O to tajemnica wszechświata większa od wielkiego wybuchu ;) niektóre rodzaje elementów można robić bez odrywania nitki, ale przy większości jest chowanie nitek :/ Najgorsze są elementy z zmianą koloru :D

      Delete
  2. wonderful inspiration :-)

    ReplyDelete
  3. Powodzenia na egzaminach!
    Super inspiracje, też przymierzam się właśnie do jednej szydełkowej bluzeczki na lato.
    Trzymam kciuki i za egzaminy i za postanowienia wakacyjne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyda się i dziękuję bardzo :D

      Delete
  4. Suerte en los exámenes y felicitaciones por los 2 años, realmente el tiempo pasa volando y que sean muchos años más, para compartir, para aprender y mucho más. Besos

    ReplyDelete
  5. Droga Sajuki,
    Ja chowam końcówki na bieżąco, nie zostawiam wszystkiego na koniec. Wtedy jest zdecydowanie łatwiej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę spróbować. Jednak gdy zostawię wszystko na koniec to ilość końcówek do chowania przytłacza.

      Delete
  6. Hola!
    Muchas gracias por visitar mi blog y dejar un comentario!
    Espero que haya ido muy bien en los exámenes!!
    Besitossss

    ReplyDelete
  7. Hola amiga!
    Gracias por visitar mi casita virtual....
    Suerte y éxito en los examenes...
    Felicitaciones por tu lindo blog y hermosos tejidos!
    Un fuerte abrazo desde Venezuela!

    ReplyDelete
  8. Piękne plany :))) To teraz czas już na ich realizację, bo pewnie jesteś już po egzaminach ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...