Crochet patterns

26 June 2013

Opaska do włosów prawie gotowa

Zdałam egzamin z fizyki na 4.5 :) Teraz został najgorszy egzamin, czyli chemia kurs rozszerzony. 
Wróciłam do domu w poniedziałek, miałam w planach zabrać się za szydełkowanie czegoś małego, ale niestety po chwili padłam. Tak to jest jak człowiek wstaje o 4 rano i uczy się nadal do egzaminu. Wtorek to był dzień odpoczynku. Czyli dużo meczów tenisowych (Wimbledon ^^) i szydełkowanie. Chciałam zrobić coś szybkiego, więc wybór padł na opaskę do włosów. Jest już prawie gotowa.


21 comments:

  1. Gracias por tu comentario. En tu blog hay cosas preciosas. Saludos

    ReplyDelete
  2. Sajuki! Thanks for visiting, looked at your blog, and wonderful. Congratulations! Elena. :)

    ReplyDelete
  3. Obrigada pela visita. :)

    ReplyDelete
  4. Oi Katarzyna!
    Ficou adorável!
    Beijos do Brasil!!!

    ReplyDelete
  5. Oi!
    Tudo bem?
    Boa tarde!

    Adorei a sua faixa para cabelo em crochê, na verdade amo peças simples e fáceis de fazer!
    parabéns e obrigada pela visita!

    Beijos!

    ReplyDelete
  6. Gracias por tus comentarios en mi blog.

    ReplyDelete
  7. Preciosa la banda para el pelo. Un saludo.

    ReplyDelete
  8. Muchas gracias por tu visita.Tienes un bonito blog!!Un abrazo desde Uruguay.

    ReplyDelete
  9. Hola, es muy bonita la cinta y gracias por tus comentarios en mi blog.
    besos

    ReplyDelete
  10. Gracias ♥ por tu visita Y te digo que estos pequeños detalles como este en el pelo o la ropa quedan fantásticos ya levantan el animo es muy delicado me gusta y felicidades por el examen besitos.

    ReplyDelete
  11. thanks for all comments :D

    ReplyDelete
  12. Hola, me gusta tu blog. Saludos desde Chile

    ReplyDelete
  13. Good work!! Thanks for your comment!!

    ReplyDelete
  14. Ci powiem że świetny pomysł z tymi opaskami! sama buszując ostatnio po sklepach szukałam czegos dla mnie i dla córki i wszystko takie jakieś... masowe. Dzięki za pomysł!
    A Twoja opaska zapowiada sie ślicznie :) Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...