Crochet patterns

10 June 2013

Podkładka pod kubek

Pogoda w Krakowie jest na chwilę obecną (prawie) nieprzewidywalna. Rano upały, popołudniu szalone burze. Na całe szczęście dzisiaj udało mi się przed nią uciec i na dodatek uchronić materiały do nauki fizyki przed deszczem. Za mną już ostatnie kolokwium z matematyki - równania różniczkowe. Jutro dowiem się czy mam z głowy laboratoria z chemii - wyniki ostatniego dużego kolokwium. Oprócz tego pozostaje tylko kolokwium ze wstępu do ceramiki i inżynierii materiałowej oraz 3 egzaminy. W piątek mam "zerówkę" z fizyki. Jeśli dzisiaj matematyka poszła bardzo dobrze, to mam również szansę na "zerówkę" z tego przedmiotu w środę za tydzień. Dzisiaj przez chwilę miałam ochotę chwycić za szydełko, ale niestety przypomniało mi się, że w akademiku posiadam skromną ilość włóczek, która na chwilę obecną mnie nie zadowala. Skończyło się na leniwym popołudniu :P Mam nadzieje, że uda się zdać wszystkie egzaminy jeszcze przed wakacjami i w lipcu, sierpniu oraz we wrześniu będzie można się skupić na szydełkowaniu i nie tylko. Dzisiaj siostra znów wysłała mi maila z "rozpraszaczami uwagi". Kolejne szydełkowe propozycje w następnym poście :)




6 comments:

  1. Dzięki za schemacik, przyda się :)

    ReplyDelete
  2. Ale świetna :)) Muszę koniecznie wypróbować ten wzorek, bo wszystkie dotychczasowe podkładki wychodzą mi za duże... Chyba robię zbyt luźno... :))

    ReplyDelete
  3. Eine wunderschöne Rosette,
    tolle Anleitung!
    Danke!
    liebe Grüsse aus der schweiz,
    Nathalie

    ReplyDelete
  4. Hello!, I have read your comment on my blog, thank you so much for visiting it, I follow the yours. It´s very interesting.
    Greetings from Spain!.
    Mara
    http://fieltrofieltroymuchomas.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...