Crochet patterns

09 July 2013

Dzisiaj :)

Dziecięcy sweterek już prawie gotowy. Rękawki są, główna część jest, jeden miś jest. Teraz trzeba to tylko połączyć :)
W międzyczasie dowiedziałam się, że zdałam egzamin z chemii na 4.0. Czyli mam wolny wrzesień, a co za tym idzie teoretycznie więcej czasu na szydełkowanie... Wciąż nie ogarnęłam sytuacji po powrocie do domu.  Nie wiem jak się mieściłam z tymi wszystkimi rzeczami w akademiku. Z pewnością w przyszłym roku muszę spróbować znaleźć lepsze rozwiązania. Pierwsze z nich jest już znane z notek z tamtego roku... Pojemnik na długopisy, ołówki i inne takie :D W planach mam jeszcze jeden albo dwa :) Pierwszy z nich powstał dokładnie godzinę temu. 



5 comments:



  1. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. Gratuluję zdania egzaminu i to jeszcze na taką ładną ocenę! Bardzo fajny pojemnik na długopisy :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Ficam ótimas peças assim revestidas. Gostei:)

    bjinhos

    ReplyDelete
  4. Gratulacje do egzaminu.
    Bądź dobrą robotę
    Dzięki za odwiedziny.
    Pocałunek z włoch
    Cinzia

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...