Crochet patterns

02 August 2013

Opaska do włosów - pomysły

Dzisiaj ostatecznie zabieram się za sweterek. Koniec z odkładaniem tego. Brak czasu na szydełkowanie nie jest na szczęście objawem mojego lenistwa. Po prostu trudno pogodzić pracę, odpoczynek i mnóstwo innych rzeczy. Nie mówiąc o okropnych upałach, które były ostatnio i odbierały chęć do czegokolwiek co wiązało się z wyjściem na słońce (tak, wiem... tutaj akurat nie chodzi o szydełkowanie). Pozostały mi 2 miesiące wakacji (?), może jednak uda się zrobić coś więcej ;)) 
Dzisiaj pomysły na opaskę do włosów. Lub raczej pomysły na różne ozdobne, szydełkowe detale, które można wykorzystać w innym celu. Już raz tak zrobiłam ;). 








Photos from Club Osinka

12 comments:

  1. zapraszam do konkursy organizowanego prze Polskie Handmade http://polskiehandmade.blogspot.com/2013/07/wakacyjne-wyzwanie.html

    ReplyDelete
  2. Какое красивое кружево!

    ReplyDelete
  3. Śliczne elementy :) Jestem ciekawa, które wybierzesz i jak je poskładasz :)
    I mnie przez te upały wszystko jakoś wolniej idzie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam w planach przerobić je na opaski do włosów ;D

      Delete
  4. bellissimi lavori all'uncinetto, brava ciao.

    ReplyDelete
  5. A delicadeza destes crochets decerto enriquece qualquer trabalho. Lindos!
    Abraço
    Nélia

    ReplyDelete
  6. Que lindos e delicados. Adorei. Obrigada pela visita.

    ReplyDelete
  7. Hello thank you for your visit and comment, made ​​me happy! Your blog has beautiful thing! Cheers! Elena.

    ReplyDelete
  8. Beautiful endging !
    Thanks for your visit !
    Have a nice weekend !
    Anna

    ReplyDelete
  9. Muy bonitas puntillas para tejer ,gracias
    ten bonito dia
    Mesh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...