Crochet patterns

20 October 2013

Inspiracje: bluzki

Moja siostra chyba próbuje mnie jak najbardziej odciągnąć od nauki. Co jakiś czas wysyła mi nowe schematy znalezione w internecie. Na dodatek jedyna większa rzecz za jaką się zabrałam w te wakacje leży nadal w Tarnowie. Nieskończona. Siostra, co prawda, coś wspomniała o tym, że być może połączy rękawy i resztę za mnie. Nie ukrywam... Liczę na to ;)) W każdym razie już nie mogę się doczekać efektu końcowego. Jeszcze 10 dni i wracam na parę dni do domu. 
I tak się zastanawiam... Kiedy zrealizuje wszystkie szydełkowe pomysły ? Drugie pytanie... Gdzie ja to wszystko pomieszczę ? :D Szafa w akademiku od początku była dla mnie za mała... 








Photos from Club Osinka

5 comments:

  1. Ten sweterek bordowy zapinany na 2 guziki jest przesliczny :) pytasz kiedy bedziesz miec czas na szydelkowanie? Jak to kiedy-we wakacje;) pozdrawiam serdecznie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. w te niby też miałam mieć czas :)) życie pokaże jak będzie w tym roku...

      Delete
  2. Mnie się podoba ta z paseczkiem. Super inspiracje - dziękuję.
    Życzę więcej czasu zatem :-)! I powodzenia!

    ReplyDelete
  3. Hola, gracias por tus palabras y tu visita a mi blog.
    Ya te sigo para no perderme tus entradas.
    Saludos.

    ReplyDelete
  4. This is great! Thanks for your visit!! Have a nice weekend!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...