Crochet patterns

08 November 2013

Inspiracje: sweterki

Nareszcie weekend. Co prawda do Krakowa wróciłam wypoczęta po 4 dniowym lenistwie (czy aby na pewno?), ale znów jestem zmęczona :) Kumulacja kolokwiów wszystko wyjaśnia... Na szczęście nadchodzi kolejny długi weekend. Odpada poniedziałek, czyli mój najgorszy dzień na uczelni. 2 wykłady, 2 seminaria i angielski. Nadchodzący tydzień będzie naprawdę luźny. No może pomijając kolokwium z krystalografii. W planie mam prawie cały tydzień nauki non stop (mam nadzieje, że uda mi się go zrealizować :P ) 
Ledwo skończyłam sweterek, a już mam w planach kolejne. Gorzej z czasem, ale można sobie pomarzyć, prawda ? 








Photos from Club Osinka

12 comments:

  1. Sajruki, gracias por pasar por mi blog, yo estoy en el tuyo.
    Abrazos desde Argentina
    http://neyelu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thank you very much, I´m so happy for you to see my blog!!! I´ve been looking at your blog and It is wonderfull, congratulations!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Lots of love,
    Kusita

    ReplyDelete
  3. Bonitas y elegantes, me gustan!!!
    Un beso guapa.

    ReplyDelete
  4. Es un placer el haberte encontrado, a mi también me encanta el croche,
    Saludos, te sigo.

    ReplyDelete
  5. Ale można sobie pomarzyć, prawda ?
    Soñar es gratis,!!!
    Buen fin de semana!!

    ReplyDelete
  6. Unas propuestas estupendas, las dos chaquetas son preciosas.
    Saludos.

    ReplyDelete
  7. Very cute all! The first one is gorgeous!
    Thanks for your visit.
    Greetings from Buenos Aires,
    Sandra

    ReplyDelete
  8. Hola amiga!
    Muchas gracias por tus visitas y por compartir la revista.
    Un abrazo

    ReplyDelete
  9. Kiedy pokażesz sweterek? ;)

    Mała Mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. przed chwilą skończyłam zdjęcia. myślę, że pod koniec tygodnia. na facebooku oczywiście wcześniej ;))

      Delete
    2. a może jednak trochę wcześniej ;P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...