07 February 2014

Nowa opaska do włosów

Ostatnio trochę zapadłam się pod ziemię. Sesja... Egzaminy... Tak. To wszystko wyjaśnia. Dwa już mam na pewno zdane. Trzeci pisałam dzisiaj. Liczę na to, że wynik będzie pozytywny i czekają mnie 3 tygodnie w domu z szydełkiem. Siostra wysłała mi dzisiaj nowe pomysły. Ile tego jest... A ile chciałoby się zrobić. Wkrótce podzielę się z Wami tymi propozycjami. 
Chciałabym zapowiedzieć poprawę, ale nie wiem czy to mi się uda. W ciągu tego semestru zrobiłam tylko 8 rzeczy. Sweterek się nie liczy, bo 95% zostało wykonane w czasie wakacji. Ten semestr będzie bardziej wymagający. Kolejny przedmiot-postrach studentów, o którym krążą legendy. I dwa przedmioty z laboratoriami. Laborki = (czasochłonne) sprawozdania... Ogólnie w tym semestrze czeka mnie chemia krzemianów, chemia fizyczna, nauka o materiałach, statystyka, język angielski, ostatni semestr wf i co ciekawe przedmiot obierany po angielsku. Wybrałam teorię i praktykę procesów ceramicznych. 
Dzisiaj prezentuję kolejną opaskę, która zrobiłam jeszcze w... grudniu. Jakoś zawieruszyła mi się na komputerze, a w trakcie styczniowych maratonów z pisania kolokwiów całkowicie o niej zapomniałam. Nawet nie jest jeszcze gotowa do noszenia :( 



4 comments:

  1. Das sieht sehr hübsch aus!
    Liebe Grüße,*Manja*

    ReplyDelete
  2. Oi querida, adorei esse padrão.
    Abraços do Brasil

    ReplyDelete
  3. Hola amiga!
    Está bonita esa puntilla!
    Feliz semana!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...