24 February 2014

Szydełkowe szaleństwo

Taaaak ! W końcu są. Moje nowe szydełka.
Ale od początku. Po ciężkim tygodniu zwanym sesją, maratonie egzaminów nadeszła sobota, 8 lutego. Cały dzień klikania przycisku "odśwież" i logowania się na Wirtualny Dziekanat AGH w oczekiwaniu na wyniki z egzaminu z chemii organicznej. Obiecałam sobie, że jak zdam wszystkie egzaminy w pierwszym terminie to zasługuję na mała nagrodę - "szalone" zakupy na ebay. To postanowienie miało mnie zmotywować do nauki (z perspektywy czasu mogę stwierdzić, że to chyba nie do końca się udało...). W każdym razie gdzieś ok. 22 miałam już wyniki. Wszystko zdałam. Zaczęło się przeglądanie ebay.
Już od dawna zestaw 22 szydełek zwracał moją uwagę. Jednak dotychczas na ebayu kupowałam produkty z Korei, a do sprzedawców z Chin byłam uprzedzona. Sprawdziłam na allegro. Mój cudny zestaw szydełek za ponad 50 zł plus koszt przesyłki. Nie pamiętam jakie ceny są w mojej tarnowskiej pasmanterii. Pamiętam tylko, że za 3 szydełka kupione w 2012 roku dałam ok. 15zł. A na ebay piękna cena 25 zł, bezpłatna przesyłka. Zaryzykowałam. Oprócz tego zamówiłam sobie kilka innych rzeczy.
Dziś... W końcu dzwonek do drzwi. Szydełkaaa... I druga paczuszka... No to teraz czekam na pozostałe trzy... Mam nadzieje, że przyjdą przed sobotą. A od 3 marca z powrotem do Krakowa. Czas na nowy semestr...


Fajnie, że szydełka nie są rozrzucone byle jak tylko każde ma swoje miejsce.


Etui na suwak. Co prawda niezbyt dobrze wykonane, jest kilka widocznych niedociągnięć. Ale co tam... Najważniejsze są szydełka. 


Od lewej: 6.5mm, 6.0mm, 5.5mm, 5.0mm, 4.5mm, 4.0mm, 3.5mm, 3.0mm, 2.5mm, 2.0mm. Wszystkie szydełka wydają się być nieźle wykonane z wyjątkiem 2.0mm. Jest bardzo cienkie i może się wykrzywiać. 


Z połowy pewnie i tak nie skorzystam, ale warto mieć... Od lewej: 2.1mm, 1.9mm, 1.75mm, 1.6mm, 1.5mm, 1.4mm, 1.3mm, 1.25mm, 1.1mm, 1.05mm, 0.9mm i 0.75mm.

12 comments:

  1. Przydałoby mi się coś takiego:)

    ReplyDelete
  2. Fajny komplecik :) A największe z nich, to jaki rozmiar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6.5mm, jest podpis pod 3 zdjęciem :)

      Delete
    2. Chyba jakaś zaćma u mnie nastąpiła :) Teraz widzę :)

      Delete
  3. O, jakie ładne. :) A ja kupiłam sobie śliczną, fioletową z brokatem modelinę Fimo. *^*
    Ja za rok planuję studiować w Krakowie, zrobimy spotkanie! *^*

    ReplyDelete
    Replies
    1. spotkań szydełkowych i innych dotyczących rękodzieła jest pełno , jednak na żadnym jeszcze nie byłam :( świetnie :) Jaki kierunek Cię interesuje ? :)

      Delete
    2. A na szydełku jak robić nie umiem, tak nie umiem. xD Nikt mi nie chce pomóc, bo jestem leworęczna i robię 'hejt', bo nie zamierzam się uczyć prawą. xD
      Planuję iść na matematykę z nauczaniem. :)

      Delete
    3. pedagogiczny czy UJ ? :) moja leworęczna siostra szydełkuje prawa. Innych przypadków szydełkujących leworęcznych nie znam. To może druty ?

      Delete
    4. ja jestem "dwuręczna" wiec dla mnie to nie był problem. Po prostu trzeba wszystkie szydełkowe wskazówki jak trzymać szydełko i coś robić zastosować jak w "odbiciu w lustrze" lub szukać specjalnych poradników, filmów dla leworęcznych :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...