Crochet patterns

26 July 2014

Królestwo włóczek

Wymiary ok. 1,7m x 1,2m. Czyli całkiem sporo włóczek.

A ja myślałam, że mam mało włóczek... Chociaż jeszcze kilka dni temu moje zapasy nie wyglądały tak imponująco (stanowiły mniej więcej 2/3 tego co na zdjęciu). Moja kochana siostra postanowiła oddać mi część swoich włóczek. Gośka szydełkuje przede wszystkim ubrania. U mnie dominują małe formy. I w ten sposób stałam się właścicielką sporej liczby niedobitków (czyli małe motki resztek). Na szczęście było też kilka większych motków, z których na pewno będę mogła zrobić jakieś czapki, a może nawet starczy na kilka bluzek ? Ponieważ w moich zbiorach zrobił się niezły bałagan postanowiłam je posegregować. Nie spodziewałam się, że będzie tego aż tyle :)) 
Podsumowując: niektóre kobiety mając szafę pełną ubrań mówią, że nie mają się w co ubrać. Ja mając tyle motków czasami twierdzę, że nie mam odpowiedniej włóczki.  

W poniedziałek jadę z koleżankami na kilka dni w Góry Słonne :) Będzie przerwa od szydełka, ale nie będzie przerwy od nowych postów :) 









9 comments:

  1. Uwielbiam takie prezenty :))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. więcej włóczek, więcej możliwości :D

      Delete
  2. Mnie to by się dużo koronki przydało, bo ostatnio wszystko zużyłam na moją broszkę. :/
    A włóczka taka śliczna, moja leży w wiklinowym koszu. ;)

    ReplyDelete
  3. o matko,tez taką kopkę chcę wspaniałości

    ReplyDelete
  4. Kasia, to wszystko mało :-) Dziewiarka jest zawsze nienasycona :-) Może z tego wyjdą jakieś ładne paseczki? Nie porzucaj szydełka w górach.... Zdarzyło mi sie dziergać na wysokości ponad 2000 mnpm, bo jak się już weszło na górę, to przy czym się najlepiej odpoczywa? Przy szydełku! Pozdrawiam życząc pięknego wyjazdu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety mało, bo zawsze brakuje jakieś włóczki, która byłaby odpowiednia do rzeczy, którą chciałabym wykonać (mowa o tych większych typu ubrania) :( Pasków jeszcze nie próbowałam (wyjątek: kilka etui na komórkę). Muszę się nad tym zastanowić po powrocie :) Jak zostanie trochę miejsca w plecaku to może wypróbuje dzierganie w górach (o ile żadna burza nie będzie straszyć na horyzoncie). Dziękuję bardzo :) Mam nadzieję, że pogoda dopisze.

      Delete
  5. Olá!

    Como é bom ter tantos fios assim né?
    Eu adoro e acho que vou adorar sempre!

    Amo demais tudo isso!

    Beijos!

    ReplyDelete
  6. Wow! Na Twoim miejscu kąpałabym się w tych włóczkach jak Sknerus McKwacz w pieniądzach!
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha :) Dobre ! Na kąpiel trochę za mało, ale można się na nich rozłożyć :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...