Crochet patterns

03 August 2014

Góry Słonne cz. III

Dzisiaj wróciłam do szydełkowania. Kontynuuję sukienkę dla siostrzenicy. Góra cała zrobiona, dół w 1/4. Zaczynam się obawiać, że nie wystarczy włóczki na dół :((

Wracając do pięknych widoków z Gór Słonnych...

Dzień 3

Wycieczka rowerowa była świetnym pomysłem :) Wszystko idzie o wiele szybciej. Upał nie jest tak uciążliwy...
Tego dnia pobiłam mój rekord, jeśli chodzi o ilość km na rowerze w ciągu jednego dnia. Nie jest zbyt imponujący, ale na mnie robi wrażenie. Ponad 45 km. I to w górach! Rano wybrałyśmy się w trasę Stańkowa - Ropienka - Ropienka Dolna - Zawadka - Rozpucie - Stańkowa, liczącą około 20 km. Nawet człowiek się nie zmęczył :) Później przerwa na obiad, trochę odpoczynku i kolejna trasa. Stańkowa - Rakowa - Tyrawa Wołowska - Hołczków - Siemuszowa - Hołczków - Tyrawa Wołowska - Rakowa - Stańkowa. Około 27 km :) Wieczorem było ognisko. Kiełbaski i cukinia :) 








































Dzień 4

Po super intensywnym dniu 3, dzień 4 był bardzo leniwy. Późna pobudka, pakowanie, gry planszowe. Lenistwo, lenistwo i jeszcze raz lenistwo :) W drodze do Ustrzyk Dolnych udało się zrobić kilka zdjęć :) 










3 comments:

  1. Super zdjęcia - czuje się jakbym tez tam była :) Kiełbaski z ogniska - hmm uwielbiam.

    ReplyDelete
  2. Hola amiga :)
    Que lindo lugares !!! , preciosos .
    Te dejo saludos desde Argentina .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...