Crochet patterns

31 August 2014

Niebieska sówka

Prawie każdy szydełkowy blog ma w swojej kolekcji koc/narzutę zrobiony z granny squares. Czy tylko mi się tak wydaje ? :) Widziałam je też w wielu amerykańskich serialach. Nie sądziłam, że kiedykolwiek postanowię zrobić taką narzutę. Ale stało się. Jest to idealne zastosowanie dla moich niekończących się resztek włóczek. Przynajmniej tak mi się wydawało. Poszukałam inspiracji w googlach. Niektóre naprawdę zachwycały (np. ta), ale niestety musiałam zejść na ziemię. Wybrałam coś pomiędzy pięknymi wzorami, a wykorzystaniem resztek (czyt. nie powstanie żadna wypalająca oczy mieszanina kolorów). Postawiłam na kolorowe linie (utworzone z kwadracików). Idea powstała w środę. W czwartek przygotowałam włóczki i miałam cichą nadzieję, że wyrobię się przed październikiem (docelowe przeznaczenie narzuty: łóżko w akademiku). Minęły 3 dni i mam już 76 kwadratów :) Już niewiele brakuje, aby po ich połączeniu powstała narzuta odpowiedniej wielkości. Myślę, że po powrocie z Warszawy szybko ją skończę. No tak... Co do Warszawy... Jutro wyjeżdżam, a ja nadal niespakowana. Cały czas szydełko i szydełko. Z każdym kwadratem powtarzam sobie: "To już ostatni." I coś nie wychodzi... I tak powstaje następny, i następny... Czy to uzależnienie ? :)
Dzisiaj kolejna sówka z serii :) Zostały jeszcze dwie. 

17 comments:

  1. Es un pajarito muy tierno :)
    Gracias por tu visita a mi casita,ten bonito domingo .
    www.cositasconmesh.com

    ReplyDelete
  2. How cute. Love it !!!
    Greats
    Daniëlle

    ReplyDelete
  3. Słodka sówka :-)
    Bardzo jestem ciekawa Twojego koca... koniecznie musisz go szybko skończyć ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  4. Cute !
    Have a nice week !
    Anna

    ReplyDelete
  5. Cute! Thanks for passing by! Please let me know if you want to follow each other! :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. Catalina, hermosos trabajos y que manitos mi niña!! Espero algún día hacer tan bellas cosas como tú y mi me encanta este mundo del tejido pero e hecho muy pocas cosas y gracias al internet estoy aprendiendo. Espero ver tu colcha terminado y me imagino que será mas hermosa que esta.
    Gracias por visitar mi humilde blog. Saludos de una Venezolana que vive en Madrid.
    http://novedadespaola.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. Eine wunderschöne Eule hast du da gemacht lieben Gruß Karin

    ReplyDelete

  8. Olá amiga, vim desejar-lhe um abençoado início de mês.
    Doce abraço Marie.

    ReplyDelete
  9. What an adorable owl :)
    Greetings from Hungary,
    Hanni

    ReplyDelete
  10. sehr süß ist Deine Eule - ja, Decken häkeln macht süchtig ;-)))

    Liebe Grüße aus dem Drosselgarten
    Traudi

    ReplyDelete
  11. Thanks for your visit Sajuki!
    Adorable owl and the Pencils Container below is something I will try to copy.
    Lovely Blog.
    Love,
    Dolly

    ReplyDelete
  12. awww so adorable!! thanks for your visit :D

    ReplyDelete
  13. Muy simpaticos. gracias por visitarme

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...