Crochet patterns

08 August 2014

Sukienka dla siostrzenicy

Pogoda w Tarnowie od kilku dni pozostawia wiele do życzenia. Dzisiaj również. Skończyłam sukienkę, ale zdjęcia nie oddają dobrze jej koloru. Najbliższe prawdzie jest pierwsze. 
Z sukienką było trochę problemów. Zrobiłam górę. Wszystko było w porządku. Zaczęłam dół, skończyła się biała włóczka. Zrobiłam tył w całości różowy, skończyła się różowa włóczka. Ale jakoś dałam radę :) Na dodatek sukienka wyszła chyba ciut za szeroka, więc dodałam wstążeczkę i będzie regulowana w pasie :) 





14 comments:

  1. Piękna i wdzięczna, świetnie sobie poradziłaś! Pozdrawiam, Ania

    ReplyDelete
  2. Is very very sweet.
    Greetings from Lysann

    ReplyDelete
  3. Sukienka jest śliczna i bardzo ładnie zrobiona. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie małe cudeńka, śliczności! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  5. Przepiękna! Najbardziej podoba mi się wyończenie na dole :)

    ReplyDelete
  6. dziękuję bardzo za wszystkie pochwały :D

    ReplyDelete
  7. Cudna sukieneczka :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  8. Beautiful blog! I love the crochet things.

    Greetings from Holland

    ReplyDelete
  9. Unos trabajos preciosos!! Gracias por la visita, saludos desde España.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...