Crochet patterns

20 August 2014

Za oknem coraz zimniej :(

Zimno, zimno, coraz zimniej :( Powoli tracę nadzieję na powrót upałów. Wczoraj trochę padało. Dzisiaj zdecydowanie lepiej, czyli trochę bezchmurnego nieba i słońce. Jutro ma lać cały dzień :( W taką pogodę nie chce się nawet wychodzić z domu. Chociaż w tej kwestii zrobiłam postęp. Kupiłam kalosze i już nie straszna mi taka pogoda. Co nie zmienia faktu, że najchętniej człowiek zostałby w domu. Oj tak... Powoli zacznie się jesienna (i deszczowa) pogoda i koniec końców jak zawszę stwierdzę, że do szczęścia potrzeba mi tylko ciepłej herbaty i dobrej książki. Mając w głowie takie myśli ostatnio zabrałam się za szydełkowanie czegoś na sezon jesienno-zimowy. Wybór padł na komin :) 



27 comments:

  1. Cudny :-) Prześliczny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  2. Komin bardzo ładny, śliczny kolor, a wzór wydaje się dość prosty. Na pewno taka część garderoby już niedługo będzie niezbędna. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. Love the crotchet. Gorgeous colour. We are looking at warmer weather and thinking of spring. Have had some daffodils and lambs are being born. So Hello from the other side of the world

    ReplyDelete
  4. I love crochet doind myself and the scarf is pretty.

    Nana

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam ten kolor , ślicznie ci wyszedł, choć mam nadzieję, że szybko nie będziemy zakładać takich rzeczy! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Też mam taką nadzieję. Zima ( i późna jesień) to najmniej lubiana przeze mnie pora roku :( Przede wszystkim ze względu na temperaturę. Jestem mistrzem w zamarzaniu :D

      Delete
  6. Obrigada pela visita e venha me acompanhar também.
    Adorei seu crochê, tudo muito lindo.
    Parabéns.
    Um abraço.
    Rosangela/Brasil.

    ReplyDelete
  7. You make pretty things! I like your crochet a lot.
    Thanks for visiting and commenting on my blog!
    Feel welcome to come back any time!
    KATRIN W.

    ReplyDelete
  8. Boa tarde
    Adorei a gola , vou tentar fazer um para mim e minha filha, a corujinha
    eu adorei , adoro elas.
    bjs
    http://eueminhasplantinhas.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  9. Hi, thanks for leaving a comment on my post! You make some really amazing items!
    Cheers!

    ReplyDelete
  10. Que chulo! Me encanta! Gracias por tu visita!

    ReplyDelete
  11. Ciao, molto belli i tuoi lavori, sei bravissima!

    ReplyDelete
  12. que bonito!!! un besito.maria:)

    ReplyDelete
  13. oh, wonderful. a very nice colour.
    greatings, petra

    ReplyDelete
  14. So pretty! I love the stitch and the colour. Greatings from Brazil, hugs

    ReplyDelete
  15. Hola un cuello precioso!!! me encanta el punto
    Saludos Mayte

    ReplyDelete
  16. Thanks for your comment on my blog,
    Greetings from Madrid, Spain,
    Siona

    ReplyDelete
  17. Hola!!!gracias por dejar un comentario en mi blog! Veo que haces cosas preciosas!
    Un saludo.

    ReplyDelete
  18. Preciosa la bufanda.
    Deseo pases un buen fin de semana guapa, un beso.

    ReplyDelete
  19. Hi Katarzyna,
    thank you so much for your comment on my blog!
    I like your crochet work very much, well done!!!!
    Have an nice and creative weekend!
    Greetings from Germany
    Claudia

    ReplyDelete
  20. Mooie kleur en leuke steek!

    Groetjes,
    Marian

    ReplyDelete
  21. hi from Barcelona,
    un blog lleno de creatividad y buenas ideas
    Carol

    ReplyDelete
  22. Śliczny, bardzo podoba mi się splot i sam kolor :)

    ReplyDelete
  23. It looks very difficult! Didi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...