Crochet patterns

22 February 2015

Jasnoróżowa sukienka

Po zapowiedziach o nowym szydełkowym projekcie tydzień temu, szybko zabrałam się do pracy. Już w niedzielę wieczorem zaczęłam górę. W poniedziałek i wtorek zrobiłam dół. I było moje ulubione połączenie: oglądanie tenisa (tym razem turniej WTA w Dubaju) i szydełkowanie. Nie ma to jak 2 w 1. Co za oszczędność czasu. Później troszkę się rozleniwiłam, sukienka była już prawie gotowa. Wróciłam do niej dopiero wczoraj. Dorobiłam rękawki (teraz widzę, że przed robieniem zdjęcia nie ułożyłam sukienki zbyt dobrze na blacie, bo jeden rękawek wygląda dziwnie), schowałam wszystkie węzełki, zrobiłam i przyszyłam kwiatuszki i dodałam guziki z tyłu. Całość zajęła mi mniej niż 2 dni. Niezły wynik :) 
Niestety na razie nie będzie zdjęć z Beatką, ponieważ sukienka jest jeszcze na nią za duża. Myślę, że w okolicach maja/czerwca powinna być już dobra :) Mam nadzieje, że wiosenne/letnie zdjęcia oddadzą lepiej jej urodę niż te zrobione dzisiaj (chociaż mogło być gorzej, dzisiaj jest słonecznie). 










17 comments:

  1. śliczna sukienka, pewnie będzie się dobrze nosiła :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna sukieneczka. W 2 dni, to całkiem niezły wynik :))
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Que belo trabalho!
    Parabéns!
    Bjus

    ReplyDelete
  4. Hello; this dress in very nice, as your blog! Compliments from your new follower Cecilia

    ReplyDelete
  5. que bonito!!! un besito.maria:)

    ReplyDelete
  6. Piękna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  7. Toż to słodziak! Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Ale szybko! :)
    I jaka piękna!!! Beatka będzie wyglądała jak aniołek :)

    ReplyDelete
  9. Modelo lindo e primaveril.
    Abraço
    Nélia

    ReplyDelete
  10. ohhh, it is a very nice dress, i love the color and the style. Kiss, have a nice weekend

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...