Crochet patterns

02 July 2015

Koc po zmianach

Podjęłam próbę powiększenia koca, który zrobiłam we wrześniu ubiegłego roku. Chciałam go "zaadaptować" do warunków domowych. Początkowo wyszedł trochę za mały w stosunku do mojego łóżka w akademiku. Wystarczyłoby wydłużyć i poszerzyć o 20 cm, i pasowałby idealnie w domu. Miałam nieco ponad jeden motek tej włóczki. Nie pamiętałam na ile wystarczy mi taka ilość. Byłam pewna, że będzie tej włóczki za mało. Raz, dwa, trzy i skończone. To znaczy skończona włóczka, bo koc wydłużył się i poszerzył tylko o 7 cm. Troszkę zabrakło... 

Przed

Po

Nie miałam możliwości zrobienia kilku zdjęć. Udało się zrobić jedno, a chwilkę później Beatka już się zajęła kocem.



15 comments:

  1. Piękny :-) Super, że go powiększyłaś.
    Beatka jest słodka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  2. I really like it. Congratulations for this blanket.

    ReplyDelete
  3. Olá Sajuki!
    O cobertor ficou lindo, muito criativo!
    Obrigada pela visita e comentário em meu blog!
    Abraços !

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny kocyk, taki domowy :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. I can see that you are a crochet master. Greetings.

    ReplyDelete
  6. lovely blanket!!!
    greetings from spain ^_^

    ReplyDelete
  7. Very beautiful !! Bravo ! j'adore ces couleurs !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...