Crochet patterns

09 February 2016

Czy coś z tego będzie?

Długo zwlekałam z rozpoczęciem szydełkowania nowej czapki. Schemat wydawał się troszkę skomplikowany ;) W końcu zaczęłam. Wybrałam szydełko 4.50 mm zamiast 4.00 mm, w przeciwnym razie czapka byłaby za mała. Zrobiłam już kawałek, powoli zbliżam się do połowy. Zaczynam mieć jednak wątpliwości czy wystarczy mi włóczki. Teoretycznie powinien zostać zapas ok. 10 g. Nie jestem przekonana... Ale szydełkuję dalej. W najgorszym wypadku po prostu spruję wszystko. 


Jeśli wszystko pójdzie dobrze to efekt będzie taki:



7 comments:

  1. Będzie dobrze :-) Trzymam kciuki, żebyś nie musiała pruć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Na szczęście nieudana czapka nie boli tak bardzo jak nieudana sukienka czy bluzka :D

      Delete
  2. zapowiada się bardzo ciekawie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. NO to będzie cudny berecik ! Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  4. Gorgeous color and pattern !
    Have a lovely day !
    Anna

    ReplyDelete
  5. Que punto tan bonito y el color también es precioso.
    Saludos.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...