Crochet patterns

12 August 2016

Opaska do włosów

Tak... Wzrok Was nie myli. W końcu zrobiłam coś nowego :) Niestety w najbliższym czasie moja szydełkowa sytuacja raczej się nie poprawi. Dlaczego?
1. Od powstania bloga zdarzyło mi się kilka razy zrobić coś tylko dlatego, że dawno nie publikowałam nic na blogu. Ostatecznie rzecz lądowała nieużywana w kącie i już nigdy nie ujrzała światła dziennego. Wiem, że jest mała (lub troszkę większa) grupka osób, które regularnie zaglądają na bloga oczekując nowości, ale niestety nic na siłę.
2. Nie mam dużego zapotrzebowania na nowe szydełkowe rzeczy. Te, które powstały dotychczas doskonale mi służą. W ciągu najbliższych miesięcy (z większych rzeczy) planuję tylko nową czapkę zimową i jakiś komin lub szalik. Ale z czapką będzie ciężko... Jestem troszkę zniechęcona niewypałem z początku tego roku. Ale tak to już czasami bywa z tymi japońskimi schematami ;) Szydełko i włóczka dobrane niby dobrze, ale coś poszło nie tak...
3. Daruję sobie robienie szydełkowych ciuchów. Dla siebie. Być może wciąż będę tworzyć coś dla mojej siostrzenicy. Wiem, że dojście do zadowalającego mnie efektu to tylko kwestia praktyki, ale trzeba poświęcić na nią sporo czasu ;) A szydełkowanie dużych rzeczy jest raczej czasochłonne. Nie samym szydełkiem człowiek żyje ;) Efekty są przeważnie niesamowite, ale pozostaje inna kwestia. Praktyczność. Szydełkowe ciuchy są dobre raz na jakiś czas, ale przy ciągłym użytkowaniu ich konserwacja zaczyna być uciążliwa. Może za jakiś czas zmienię zdanie.
4. Ile można mieć etui na komórkę? ;) W chwili obecnej robię tylko etui dla znajomych. Dla siebie planuję zrobić dopiero, gdy obecne się zniszczy/zgubi/znudzi. Posiadanie kilku etui na komórkę zawsze kończy się  w moim przypadku używaniem tylko jednego.

A wracając do nowego wyrobu... Tym razem opaska do włosów. Identyczny wzór jak tutaj, ale grubszy kordonek. Tym razem w ruch poszło szydełko 3.0 :) 



4 comments:

  1. Witaj wśród żywych ;)
    Masz rację, nic na siłę, ale dobrze, że się pojawiłaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobry wieczór :)
      Też się cieszę, bo mimo innych czasochłonnych zajęć troszkę brakowało mi szydełkowania.

      Delete
  2. Śliczna opaska, a spróbujesz zupełnie czegoś innego na szydełku? Pozdrawiam i zachęcam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odkąd zaczęłam szydełkować w 2011 próbowałam naprawdę różnych rzeczy :) Teraz planuję robić tylko takie, które będą używane.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...